PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Crédit Agricole - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Coca–Cola: Mamy potencjał i przyglądamy się potrzebom polskich konsumentów

Coca–Cola: Mamy potencjał i przyglądamy się potrzebom polskich konsumentów fot. shutterstock
0 0

Początek 2018 roku jest bardzo intensywny dla firmy Coca–Cola. Koncern wprowadził na polski rynek nowy napój herbaciany Fuzetea, a Coca–Colę Cherry zastąpił jej „lżejszym” odpowiednikiem Coca–Cola Cherry Zero. Przedstawiciele spółki potwierdzają, że firma ma potencjał do rozwoju portfolio i przygląda się potrzebom polskich konsumentów.

– Dziennie wypijamy ok. 2 litrów różnych napojów. Jest to mniej więcej osiem szklanek. Patrząc na naszą ofertę, obecnie dostarczamy jedną z nich, a chcielibyśmy więcej. Mamy potencjał do rozwoju, ponieważ konsumenci na co dzień piją różne napoje, m.in. herbatę, wodę, izotoniki, tonik, colę. Przed nami szerokie pole do rozwoju. Naszym planem jest wpasowanie się jak najlepiej z naszą ofertą w preferencje konsumenckie pod kątem trendów żywieniowych, zainteresowań, potrzeb i pory dnia – wyjaśnia Gabriela Bar, kierownik ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji w Coca–Cola Poland Services.

Koncert tworząc swoją ofertę, uważnie analizuje potrzeby i trendy konsumenckie.

– Konkretny napój chcemy dopasować do oczekiwań danej grupy konsumentów, dlatego też obniżamy kaloryczność części naszych produktów. Obecnie prawie 30 proc. naszego portfolio stanowią napoje niskokaloryczne i bez cukru. Konsumenci oczekują naturalnych produktów, z niską zawartością cukru, napojów, które wnoszą dodatkową wartość odżywczą. Słuchamy ich i chcemy odpowiadać na ich potrzeby. W naszym portfelu mamy takie produkty jak woda i izotoniki. Nie chcemy ograniczać się wyłącznie do napojów gazowanych, np. w Stach Zjednoczonych w naszej ofercie mamy mleko czy napoje na bazie roślin. Mamy potencjał i przyglądamy się potrzebom polskich konsumentów – tłumaczy Gabriela Bar.

– Patrząc na nasze portfolio, dużą popularnością cieszą się napoje o małej pojemności, np. 0,25 l. Konsumenci lubią mieć pod ręką różne napoje, a małe opakowanie jest wygodne i poręczne. Dodatkowo są to porcje, których kaloryczność można łatwo kontrolować. Ten segment nabiera tempa – ocenia kierownik ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji.

Z początkiem tego roku na polskim rynku pojawiła się nowa marka Fuzetea, należąca do portfela firmy Coca–Cola. Jest to napój herbaciany, będący połączeniem smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów, dostępny w pięciu różnych kompozycjach.

– Szukaliśmy innowacji, produktu będącego połączeniem wyszukanych smaków i trendów konsumenckich. W ofercie Fuzetea postawiliśmy na niecodzienne połączenia smaków jak np. herbaty z domieszką trawy cytrynowej, hibiskusa czy rumianku. Są to składniki, których wcześniej nie było na polskim rynku, a którymi chcemy wyróżnić się wśród konkurencji. Wierzymy, że naszym połączeniem smaków trafimy w gusta konsumentów – argumentuje Barbara Niemczuk, kierownik marki w Coca–Cola Poland Services.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE: (3)

+ DODAJ KOMENTARZ

woytazz 06-03-2018, 16:58:

Wy nie macie pojęcia o gustach polaków. Nie ma piękniejszego widoku niż sterty niesprzedanej coli zalegającej półki wszelakich sklepów.

jf 22-02-2018, 21:54:

zrypali najlepszą colę..., a słodzikowych szajsów pić nie będę koniec ze sprite, teraz cherry FEE

Ratujmy Połczyn-Zdrój 22-02-2018, 13:11:

Pomóżmy odrodzić się Browarowi Fuhrmann w Połczynie-Zdroju !!! Sprawmy aby legendarne Piwo Połczyńskie powróciło na Pomorze.
Do dnia dzisiejszego czeski nabywca spółki - Browary Lobkovicz nie podały oficjalnego powodu odstąpienia od transakcji przejęcia Browaru Fuhrmann.
Skutki były tragiczne i doprowadziły do rocznej przerwy w produkcji piwa w połczyńskim browarze.
Naraziły też na straty wielu dostawców i wpędziły w nędzę wielu pracowników.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.