PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU

Coca-Cola Poland Services z nowym dyrektorem generalnym

Coca-Cola Poland Services z nowym dyrektorem generalnym Stoyan Ivanov
0 0

Od 1 stycznia 2018 r. Stoyan Ivanov obejmie stanowisko dyrektora generalnego Coca-Cola Poland Services. Będzie odpowiedzialny za kontynuację realizacji nowej strategii firmy oraz dalszą pracę nad rozwojem oferty produktowej, która jeszcze lepiej będzie odpowiadać na potrzeby i preferencje konsumentów.

Stoyan Ivanov w strukturach firmy Coca-Cola pracuje od 12 lat. Przez wiele lat związany był z działem finansowym. Sukcesywne awanse doprowadziły go do stanowiska dyrektora finansowego ds. nowych produktów na Europę Środkową i Wschodnią (Finance Director for Central and Eastern Europe for new categories /non-carbonated drinks). Od 2015 r. pełni funkcję dyrektora generalnego (Franchise Country Manager) dla grupy rynków: Bułgarii, Chorwacji, Słowenii oraz w Bośni i Hercegowinie i jest najmłodszą w historii firmy osobą na świecie, która objęła stanowisko dyrektora generalnego. Wcześniej doświadczenie zdobywał w Lukoil Bułgaria, jako Business Analyst.

Stoyan Ivanov na stanowisku dyrektora generalnego zastąpi Lanę Popović, która awansowała w strukturach firmy, obejmując rolę dyrektora generalnego grupy rynków: Polski, krajów bałtyckich, Rosji, Białorusi i Ukrainy.

- Stoyan jest sprawnym liderem, pod którego przywództwem bułgarski zespół osiągnął najlepsze w historii wyniki dzięki innowacjom produktowym i marketingowym. Jego doświadczenie będzie dużą zaletą na pełnym wyzwań polskim rynku - stwierdziła Lana Popović, dotychczasowa dyrektor generalna Coca-cola Poland Services.

- Objęcie stanowiska dyrektora generalnego w Polsce to ekscytujące wyzwanie. To duży i konkurencyjny rynek, na którym kategoria napojów ma potencjał do dalszego wzrostu. Cieszę się, że będę mógł wykorzystać doświadczenia zdobywane na innych, równie konkurencyjnych rynkach – podkreśla Stoyan Ivanov. - Nie bez znaczenia będzie też rozwój naszego portfolio, uwzględniający między innymi podjęte przez nas zobowiązanie do obniżania kaloryczności naszych produktów - dodaje.

W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów i nowe wyzwania, z którymi mierzy się współczesne społeczeństwo, portfolio Coca-Cola stale ewoluuje. Konsumenci otrzymują szerszy wybór nie tylko pod względem rodzaju produktów czy wariantów o niskiej lub zerowej kaloryczności, ale także wielkości opakowań. Coca-Cola jest firmą, która chce współtworzyć rozwiązania, m.in. poprzez rozwój swojej oferty, tak aby każdy konsument, niezależnie od stylu życia, przyzwyczajeń i preferencji smakowych, mógł wybrać z niej coś dla siebie.

Na polskim rynku Coca-Cola oferuje obecnie 43 produkty w 13 pojemnościach – od napojów gazowanych takich jak Coca-Cola, Fanta, Sprite, tonic Kinley, poprzez mrożone herbaty, soki, wody mineralne, napoje energetyzujące, aż do napojów dla sportowców. 94% wszystkich produktów z portfolio Coca-Cola sprzedawanych w Polsce jest produkowanych w polskich fabrykach.

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

wedliniarz z pultuska 15-12-2017, 09:51:

Tam w kokoli to ciagly roller caster. Powinni sie sprzedac graczowi ze strategia. Tam jest za duzo jakis sztucznych dyrektorow, nawet nie wiedza co promuja, nie znaja podstawowych procesow produkcji......

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.