PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Coca-Cola poszerza swoje portfolio o nowy napój Fuzetea (galeria)

Coca-Cola poszerza swoje portfolio o nowy napój Fuzetea (galeria) fot. materiały prasowe
Zdjęcie numer 1 - galeria: Coca-Cola poszerza swoje portfolio o nowy napój Fuzetea (galeria) Zdjęcie numer 2 - galeria: Coca-Cola poszerza swoje portfolio o nowy napój Fuzetea (galeria) Zdjęcie numer 3 - galeria: Coca-Cola poszerza swoje portfolio o nowy napój Fuzetea (galeria) Zdjęcie numer 4 - galeria: Coca-Cola poszerza swoje portfolio o nowy napój Fuzetea (galeria) Zdjęcie numer 5 - galeria: Coca-Cola poszerza swoje portfolio o nowy napój Fuzetea (galeria)
0 0

Fuzetea to najnowszy napój herbaciany firm Systemu Coca-Cola w Polsce, wpisujący się w długoterminową strategię firmy Total Beverage Company, opartą m.in. na wychodzeniu naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów.

W styczniu 2018 roku na polski rynek weszła nowa marka – Fuzetea, należąca do portfela firmy Coca-Cola. Fuzetea to produkt w pełni opracowany na podstawie zasad długoterminowej strategii biznesowej The Coca-Cola Company: Total Beverage Company. Zgodnie z jej ideą firma chce zapewnić ludziom na całym świecie napoje, które odpowiadają na potrzeby wynikające z bieżących trendów żywieniowych i zdrowotnych. Obecnie konsumenci są coraz bardziej świadomi podejmowanych przez nich decyzji, coraz większą wagę przywiązują do swojego stylu życia, zbilansowanej diety, a co za tym idzie do spożycia cukru. Chcą jeszcze większego wyboru produktów, oczekują wielu możliwości – napój herbaciany Fuzetea to odpowiedź na ich potrzeby. Fuzetea zawiera naturalne aromaty, ekstrakt z herbaty pochodzącej ze zrównoważonych upraw oraz naturalny ekstrakt ze stewii, dzięki któremu napój jest niskokaloryczny.

Fuzetea to napój herbaciany, będący fuzją smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów. Jest dostępny w pięciu kompozycjach, m.in: fuzja smaków czarnej herbaty, brzoskwini, z nutką hibiskusa, fuzja smaków czarnej herbaty, cytryny, z nutką trawy cytrynowej, a także zielonej herbaty, mango, z dodatkiem rumianku. Co ważne, herbata używana do produkcji ekstraktu w napojach Fuzetea pochodzi wyłącznie ze zrównoważonych upraw – z plantacji, które korzystają z zasobów środowiska w odpowiedzialny sposób oraz wspierają rozwój lokalnych społeczności.

W lutym rusza szeroko zakrojona kampania mediowa promująca markę Fuzetea z 30 sekundową kopią telewizyjną, kampanią w digitalu, kampanią billboardową w 40 miastach i działaniami influencerskimi, w które zaangażowani są Barbara Kurdej-Szatan, aktorka, Anna Skura, blogerka i podróżniczka znana jako What Anna Wears, Gabriela Drzewiecka, dziennikarka, Paula Jagodzińska, autorka bloga Beauty Fashion Shopping, Karolina i Adrian Jędrzejczyk, twórcy bloga parentingowego Szafeczka, Osi Ugonoh, modelka, Michał Będźmirowski, bloger parentingowo-lifestyle’owy znany jako Modny Tata oraz Jacek Gadzinowski, youtuber znany pod pseudonimem Jack Gadovsky.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!