PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU

Coca-Cola wprowadza markę napojów roślinnych na bazie nasion i orzechów

Coca-Cola wprowadza markę napojów roślinnych na bazie nasion i orzechów fot. materiały prasowe
0 0

Coca-Cola w Polsce rozszerza swoją obecność w sektorze FMCG, wprowadzając napoje roślinne pod marką AdeZ. To odpowiedź na zainteresowanie zdrowszymi przekąskami oraz coraz mocniej zarysowujący się trend skupiony wokół  diety roślinnej.

Produkty na bazie roślin zyskują na popularności, nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. Wpływa na to coraz większa świadomość prozdrowotna konsumentów oraz poszukiwanie alternatyw dla produktów odzwierzęcych, wynikające z uwarunkowań zdrowotnych i/lub przekonań. Napoje AdeZ powstają na bazie takich roślin  jak: soja, ryż, owies, kokos i migdały. Są lekkostrawne, ponieważ naturalnie nie zawierają laktozy, która nie wszystkim służy, są wzbogacone w potrzebne składniki mineralne, w tym wapń i magnez oraz witaminy  grupy B  oraz witaminę D. Można je pić samodzielnie albo stosować jako dodatek do posiłków. Produkty te nie zawierają cukrów dodanych - w składzie znajdują się jedynie naturalnie występujące cukry z owoców i  baz roślinnych oraz glikozydy stewiolowe, występujące naturalnie w liściach stewii.

Rośliny stanowią nie tylko kluczowy komponent samego napoju, ale również element opakowań AdeZ. Coca-Cola kolejny raz sięgnęła po autorską technologię PlantBottle. Jest to nowatorska butelka PET w 30% złożona z surowców roślinnych i w 100% podlegająca recyklingowi. W procesie produkcji nie wykorzystywane są żadne rośliny genetycznie modyfikowane. W efekcie PlantBottle wpływa na mniejszą emisję dwutlenku węgla oraz mniejsze zużycie energii elektrycznej.

Nowa gama produktów  obejmuje cztery napoje o pojemności 800 ml na bazie nasion i orzechów: napój sojowy i ryżowy w rekomendowanej cenie detalicznej 6,99 PLN oraz migdałowy i k kokosowo-ryżowy - 9,99 PLN oraz trzy innowacyjne, gotowe do spożycia napoje o pojemności 250 ml: migdałowy z mango i marakują, owsiany z truskawkami i bananem oraz kokosowy z owocami jagodowymi w rekomendowanej cenie detalicznej 3,49 PLN.

- Obecnie na polskim rynku napoje na bazie roślin stanowią relatywnie małą kategorię, ale wykazują ogromny potencjał wzrostu. Ma to bezpośredni związek z prozdrowotnym trendem, rozwijającym się w polskim społeczeństwie. AdeZ aktywnie włącza się w zaspokojenie tych potrzeb. W naszych planach promocyjnych stawiamy mocno na budowanie świadomości nowości rynkowej i walor edukacyjny, dotyczący korzyści produktów na bazie roślin. Dzięki zaplanowanej akcji samplingowej wielu konsumentów w pierwszej fazie kampanii otrzyma szansę spróbowania poszczególnych smaków AdeZ i wyboru ulubionego wariantu - informuje Beata Bogusz, Brand Manager Innowacji w Coca-Cola Poland Services.

Historia marki AdeZ rozpoczęła się w 1988, w Argentynie. Do dziś Ameryka Południowa, bogata w uprawy soi, stanowi największy rynek sprzedaży produktu, szczególnie w: Meksyku, Kolumbii, Argentynie, Brazylii, Chile, Urugwaju, Paragwaju i Boliwii. Na rynku europejskim napoje AdeZ zadebiutowały na początku tego roku, m.in. w Wielkiej Brytanii oraz Hiszpanii.

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom, za implementację materiałów BTL - agencja Fortis. Kreacją oraz obsługą w zakresie social media zajęła się agencja LiquidThread, natomiast działania PR powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.