PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU

Dyrektor Żywiec Zdrój: Obserwujemy 4 megatrendy zachowań konsumenckich w Polsce (wideo)

Dyrektor Żywiec Zdrój: Obserwujemy 4 megatrendy zachowań konsumenckich w Polsce (wideo)
0 0

- Obserwujemy i zwracamy uwagę na cztery główne megatrendy zachowań konsumenckich w Polsce. Pierwszym jest rosnące zainteresowanie zdrowiem, drugim - impuls czy też convenience, trzecim - doświadczenie zakupowe i zainteresowanie wysoką jakością, a czwartym - digitalizacja. Żywiec Zdrój SA najmocniej stawia na trendy prozdrowotne - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl, Marek Sumiła, Dyrektor Sprzedaży Żywiec Zdrój SA podczas wydarzenia ING Food & Retail Round Table.

Trend prozdrowotny wynika ze zmieniającej się sytuacji ekonomicznej. - Kilka lat temu dla Polaków istotna była sytuacja materialna, stabilne zatrudnienie i rosnące rachunki, tak teraz najważniejszym utrapieniem naszych rodaków jest troska o zdrowie. To wynika z rosnącej świadomości, problemów, o których mówi się w mediach oraz z troski o najbliższych - komentuje.

Marek Sumiła zwrócił uwagę, że na rynku napojów bezalkoholowych jesteśmy jeszcze daleko za Europą Zachodnią. U nas wciąż struktura wypada na korzyść słodkich napojów. - Polacy piją wciąż mniej wody niż w innych krajach. Pijemy 119 litrów per capita rocznie, a Niemcy, Włosi i Hiszpanie - około 200 litrów. 

- Jesteśmy przeświadczenie, że powinniśmy kształtować zdrowie nawyki Polaków poprzez edukację - dodał.

A jak trend digitalizacji wpływa na sprzedaż wód butelkowanych? - Tu mamy jeszcze wiele przestrzeni do zagospodarowania. Pierwsza to wszechobecność produktu (obecność w każdym kanale dystrybucji), w tym budowania obecności w e-commerce. Poza tym zależy nam na indywidualizacji i personalizacji oferty, gdzie nasza firma ma spore doświadczenie na innych rynkach. Trzecim przejawem digitalizacji jest wykorzystanie komunikatu do konsumentów z wykorzystaniem zupełnie nowych kanałów komunikacyjnych, czyli bardzo precyzyjne dotarcie do konsumentów z właściwym komunikatem - podsumował Marek Sumiła.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.