PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Excellence rozszerza portfolio o napoje Bazil z nasionami bazylii

Excellence rozszerza portfolio o napoje Bazil z nasionami bazylii fot. mat. pras.
0 0

Excellence, producent naturalnych syropów owocowych, wprowadził do swojej oferty prozdrowotne napoje z zawieszonymi w nich nasionami bazylii.

- Innowacyjne napoje Bazil są efektem prac naszego działu R&D, zainspirowanego dalekowschodnimi produktami o podobnym formacie. Postawiliśmy na znaną i lubianą przez Polaków bazylię, której nasiona zawierają wiele korzystnych dla zdrowia składników. Nasza nowa marka odpowiada jednocześnie na trend zdrowego odżywiania i rozwój rynku żywności funkcjonalnej – mówi Dariusz Polinceusz, prezes zarządu Excellence SA. 

Napoje Bazil zadebiutowały w butelkach o pojemności 225 ml w sklepach sieci stacji paliw BP. W sprzedaży znalazły się trzy orzeźwiające smaki - aloes i kiwi, granat i arbuz, mango i marakuja.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z rynkowego debiutu napojów Bazil, szczególnie że przekroczyliśmy pierwotne plany sprzedażowe. W najbliższym czasie napoje Bazil powinny być dostępne w kolejnych punktach sprzedaży, w tym w popularnych sieciach handlowych – mówi Dariusz Polinceusz.

Produkty Excellence pod własnymi markami oraz pod markami sieci handlowych można znaleźć w całej Polsce w takich punktach sprzedaży, jak Biedronka, Lidl, Tesco, Carrefour, E.Leclerc, Makro, Netto, Piotr i Paweł, Żabka, w sieciach stacji paliw, m.in. BP, jak również w handlu tradycyjnym. 

W portfolio wyrobów Excellence znajdują się naturalne syropy owocowe sprzedawane pod marką Excellence, a także barmańskie i do kawy (spółka jest właścicielem prestiżowej marki Monzini), woda mineralna Strykowianka, wody funkcjonalne (w tym marki Runner), innowacyjne napoje Bazil z nasionami bazylii, a także suplementy diety.



POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!