PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU

Excellence: stawiamy na budowanie własnych marek. W private label osiągnęliśmy wszystko

Excellence: stawiamy na budowanie własnych marek. W private label osiągnęliśmy wszystko fot. materiały prasowe
0 0

- Kiedyś podstawą biznesu Excellence była produkcja private label. Dzisiaj jest zupełnie inaczej - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Dariusz Polinceusz, prezes zarządu Excellence.

- Ponieważ zbudowaliśmy już również własne marki, choć dużo w tym zakresie jest jeszcze jednak przed nami. Najważniejsze dla nas jest to, że potrafimy dostarczać wartość konsumentom i naszym partnerom handlowym w każdym modelu sprzedażowym. Nasze marki stanowią obecnie 30-40 proc. w całej naszej produkcji. Plan rozwoju Excellence w naturalny sposób zakłada budowanie własnych marek, ponieważ w private label osiągnęliśmy już wszystko, co jest możliwe, bo nie ma już więcej sieci handlowych w naszym kraju - zapewnia prezes Excellence.

I zapewnia, że spółka zamierza budować swój brand z ofertą bio oraz z sokami NFC. - W tym roku zamierzamy intensywnie wprowadzać do oferty produkty ekologiczne. Stawiamy na innowacyjność i marki bio, bo uważamy, że ten sektor, podobnie jak na całym świecie, również w Polsce będzie intensywnie się rozwijał. Jesteśmy przekonani, że to jest odpowiedni czas, kiedy należy wsiąść do tego pociągu - dodaje..

Spółka zainwestowała już w nowy park maszynowy. - Poza tym, zajęliśmy się również tradycyjnym, konwencjonalnym rynkiem. Liczymy, że to również pomoże nam zwiększyć sprzedaż. Część osób twierdzi, że rynek tradycyjny umiera, jednak prawda jest taka, że on „niby-umiera” od 25 lat, a mimo wszystko nadal stanowi ponad 30 proc. wartości wszystkich obrotów w FMCG. Cyfry mówią same za siebie. Dlatego zainwestowaliśmy w ten segment, stworzyliśmy silny zespół. Ruszyliśmy od stycznia, mając spore siły sprzedażowe i handlowców w całej Polsce. To jest kolejny krok, który powinien nam pomóc w rozwoju firmy - zapewnia Dariusz Polinceusz.

Firma Excellence powstała w 1992 r. Wówczas zajmowała się bardziej implementacją syropów i napojów na rynek niż produkcją. W 2002 r. zajęła się produkcją syropów. W 2004 r. otrzymała certyfikat HACCP, następnie kolejne międzynarodowe certyfikaty jakości. Kilkanaście lat temu to właśnie pionierska certyfikacja otworzyła Excellence drzwi sieci handlowych – m.in. Carrefour i Auchan. W międzyczasie firma pracowała nad własnymi markami.

 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.