PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Excellence: stawiamy na budowanie własnych marek. W private label osiągnęliśmy wszystko

Excellence: stawiamy na budowanie własnych marek. W private label osiągnęliśmy wszystko fot. materiały prasowe
0 0

- Kiedyś podstawą biznesu Excellence była produkcja private label. Dzisiaj jest zupełnie inaczej - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Dariusz Polinceusz, prezes zarządu Excellence.

- Ponieważ zbudowaliśmy już również własne marki, choć dużo w tym zakresie jest jeszcze jednak przed nami. Najważniejsze dla nas jest to, że potrafimy dostarczać wartość konsumentom i naszym partnerom handlowym w każdym modelu sprzedażowym. Nasze marki stanowią obecnie 30-40 proc. w całej naszej produkcji. Plan rozwoju Excellence w naturalny sposób zakłada budowanie własnych marek, ponieważ w private label osiągnęliśmy już wszystko, co jest możliwe, bo nie ma już więcej sieci handlowych w naszym kraju - zapewnia prezes Excellence.

I zapewnia, że spółka zamierza budować swój brand z ofertą bio oraz z sokami NFC. - W tym roku zamierzamy intensywnie wprowadzać do oferty produkty ekologiczne. Stawiamy na innowacyjność i marki bio, bo uważamy, że ten sektor, podobnie jak na całym świecie, również w Polsce będzie intensywnie się rozwijał. Jesteśmy przekonani, że to jest odpowiedni czas, kiedy należy wsiąść do tego pociągu - dodaje..

Spółka zainwestowała już w nowy park maszynowy. - Poza tym, zajęliśmy się również tradycyjnym, konwencjonalnym rynkiem. Liczymy, że to również pomoże nam zwiększyć sprzedaż. Część osób twierdzi, że rynek tradycyjny umiera, jednak prawda jest taka, że on „niby-umiera” od 25 lat, a mimo wszystko nadal stanowi ponad 30 proc. wartości wszystkich obrotów w FMCG. Cyfry mówią same za siebie. Dlatego zainwestowaliśmy w ten segment, stworzyliśmy silny zespół. Ruszyliśmy od stycznia, mając spore siły sprzedażowe i handlowców w całej Polsce. To jest kolejny krok, który powinien nam pomóc w rozwoju firmy - zapewnia Dariusz Polinceusz.

Firma Excellence powstała w 1992 r. Wówczas zajmowała się bardziej implementacją syropów i napojów na rynek niż produkcją. W 2002 r. zajęła się produkcją syropów. W 2004 r. otrzymała certyfikat HACCP, następnie kolejne międzynarodowe certyfikaty jakości. Kilkanaście lat temu to właśnie pionierska certyfikacja otworzyła Excellence drzwi sieci handlowych – m.in. Carrefour i Auchan. W międzyczasie firma pracowała nad własnymi markami.

 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!