PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNERZY SERWISU
partner serwisu partner serwisu

Krynka już po rebrandingu

Krynka już po rebrandingu fot. materiały prasowe
0 0

W ubiegłym roku wytwórnia wód „Krynka” zapoczątkowała etap zmian wyglądu etykiet, który poprzedziła też zmiana logo. Proces pełnego rebrandingu właśnie dobiegł końca. W efekcie wszystkie produkty znajdujące się w portfolio tej podlaskiej marki zyskały już zupełnie nowy design.

- Jesteśmy dumni z naszych nowych etykiet. Wierzę głęboko, że dzięki nim po Krynkę sięgną również młode pokolenia. To w praktyce ukłon w ich stronę. Jest nowocześnie i zgodnie z obowiązującym wzornictwem. Krynka to marka o mocno ugruntowanej pozycji w świadomości klientów z Podlasia, a dzięki nowym etykietom chcemy systematycznie wprowadzać produkt w kolejnych regionach kraju – mówi Mieczyslaw Surowiec, prezes Krynki.

Obecnie jej produkty dostępne są poza województwem podlaskim również na Warmii i Mazurach, w Warszawie i na Pomorzu, ale według zapewnień prezesa, firma pracuje nad rozwojem dystrybucji.

Podlaska wytwórnia wód korzysta z niewyczerpalnych źródeł krystalicznie czystej wody, naturalnie nasyconej składnikami mineralnymi. Źródło Krynki znajduje się na skraju Puszczy Knyszyńskiej w ekologicznie czystym regionie. Strumienie biją w tym miejscu już od zamierzchłych czasów.

Krynka jest wodą źródlaną naturalnego pochodzenia o składzie mineralnym i właściwościach wymaganych dla wody przeznaczonej do codziennego spożycia. Co ważne, nie zawiera ona w znacznych ilościach składników, które powinny być limitowane przez niektóre osoby w codziennej diecie, takich jak: chlorki, sód, potas, siarczany, fluorki oraz jodki. Z uwagi na jej skład brak też przeciwwskazań do jej stałego stosowania bez ograniczeń dla osób w każdym wieku i niezależnie od stanu zdrowia. 

Jak podkreślają technolodzy żywności, Krynka jest czysta pod względem mikrobiologicznym, pochodzi ze złóż podziemnych, izolowanych od czynników zewnętrznych i co ciekawe nigdy nie stwierdzono w nich składników toksycznych czy szkodliwych dla zdrowia.

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

Konsument 04-03-2018, 19:43:

BRAWO Panie Prezesie
Nikt w Pana nie wierzył, patrzyli z "byka" - a tu proszę DZIĘKI CIĘŻKIEJ PRACY I ZAANGAŻOWANIU można "spółdzielnianą" firmę wyprowadzić na prostą i dodać powiewu nowoczesności ;)

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.