PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu

Leszek Rodak, Primavera: Stawiamy na kanały, gdzie możemy sprzedać najwięcej pod względem wolumenu

Leszek Rodak, Primavera: Stawiamy na kanały, gdzie możemy sprzedać najwięcej pod względem wolumenu Leszek Rodak, dyrektor ds. handlu i marketingu, Polska Woda; fot. P.Waniorek (Żelazna Studio)
0 0

- Stawiamy na te kanały, gdzie możemy sprzedać najwięcej pod względem wolumenu. Są to więc głównie duże sklepy, ale nie odcinamy się także od handlu tradycyjnego, choć bywa ciężko ze sprzedażą w małych sklepach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Leszek Rodak, dyrektor sprzedaży i marketingu, Polska Woda (producent marki Primavera).

Jak tłumaczy Leszek Rodak, małe sklepy, ale także kioski z prasą i przekąskami czy stacje paliw to trudny kanał, ponieważ tam liczą się dostawy małych partii towaru. - Te placówki nie mają magazynów czy dużego zaplecza – tam dostarcza się na zgrzewki. Dla nas – przy naszej skali produkcji – to duże wyzwanie. Dlatego staramy się współpracować z hurtowniami i halami cash&carry - dodaje.

Spółka Polska Woda należy do włoskiego koncernu San Benedetto, który jest liderem wód butelkowanych w tamtym kraju i rozwija także inne kategorie produktowe z rynku napojów. - 17 lat temu San Benedetto razem ze spółką Danone zainwestowały w Polsce w przedsięwzięcie wodne. Kupiono wtedy też markę Żywiec Zdrój. Jednak po kilku latach join-venture doszło do podziału. Teraz Żywiec Zdrój to woda premium, a Primavera to bardziej ekonomiczny wybór - tłumaczy Leszek Rodak.

Polska Woda – oprócz wód Primavera – produkuje także wody na zlecenie sieci handlowych. - Produkujemy 300 mln litrów wód rocznie. To nasza druga noga biznesowa. A core biznesem – strategicznym i rynkowym pozostaje marka Primavera - dodaje.

Spółka chce rozwijać markę poprzez współpracę z naszym ambasadorem Marcinem Gortatem, z którym organizuje warsztaty dla dzieci i młodzieży. - Współpracujemy także ze znanym aktorem Pawłem Królikowskim, który jest twarzą Primavery. Zaplanowaliśmy nową kampanię z jego udziałem - dodaje Rodak.

PRZECZYTAJ CAŁY WYWIAD Z LESZKIEM RODAKIEM: Leszek Rodak, Primavera: Rynek wody jest perspektywiczny, ale bardzo konkurencyjny - wywiad

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

Arek 15-06-2017, 01:18:

O la boga porobiło się , woda żrodlana żywiec zdrój wodą premium hehe