PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Comarch - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

PARTNER SERWISU

Lidl chce wykorzystać potencjał segmentu soków NFC

Lidl chce wykorzystać potencjał segmentu soków NFC fot. materiały prasowe Lidl Polska
0 0

Zainteresowanie kategorią soków NFC zauważyły sieci handlowe takie jak Lidl, który zdecydował się na rozwój tego segmentu asortymentowego pod marką własną „ Świeży pomysł na każdy dzień”. Nawiązał także współpracę z lokalnym dostawcą – firmą Sady Sandomierskie.

Jak pokazują dane raportu KPMG polscy konsumenci poszukują produktów zdrowych, świeżych i pozbawionych sztucznych dodatków, co jest szczególnie widoczne na rynku soków, nektarów i napojów owocowych. Aż 65% osób, które decydują się na ich zakup, wybiera je ze względu na aspekty zdrowotne. W ten trend wpisują się soki  bezpośrednio tłoczone (NFC). Nic dziwnego, że prognozy wskazują na znaczny wzrost wartości rynku tych produktów w Polsce z 26,5 mln euro w 2015 roku, do 39,7 mln w roku 2020.

Szacuje się, że wolumen sprzedaży soków NFC w Polsce wzrośnie o ponad połowę w perspektywie najbliższych kilku lat.

- Wśród naszych klientów rośnie zainteresowanie zdrowym stylem życia i zbilansowanym odżywianiem, opartym na świeżych produktach. Dlatego też rozbudowujemy ten segment naszego asortymentu. Widzimy również, że soki bezpośrednio tłoczone „ Świeży pomysł na każdy dzień” cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Są one produkowane we współpracy ze sprawdzonymi, polskimi dostawcami. W ciągu ostatnich miesięcy, w odpowiedzi na oczekiwania naszych klientów, wprowadziliśmy aż 6 nowych smaków i planowane są kolejne - podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidla Polska.

W asortymencie Lidla dostępne są soki tłoczone NFC w wielu wariantach smakowych, m.in.: pomidorowym, warzywnym, a także o smaku jabłka i wiśni, jabłka i gruszki, jabłka i aronii oraz jabłka i czarnej porzeczki. Produkty te powstają we współpracy z polskimi dostawcami. Jednym z nich jest firma z wieloletnią tradycją - Sady Sandomierskie.

- Zrzeszamy blisko 100 sadowników, gospodarujących na prawie 500 ha. Dokładamy wszelkich starań, aby jakość naszych produktów była zawsze wysoka, a etap produkcyjny oddawał to co najbardziej wartościowe w owocach. Za sprawią współpracy z siecią Lidl będziemy mogli zaproponować nasze soki jeszcze szerszej grupie konsumentów - zaznacza Wojciech Borzęcki, prezes zarządu, Sad Sandomierski Sp. z o.o.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!