PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Maspex po 4 latach zmienia dom mediowy

Maspex po 4 latach zmienia dom mediowy fot. materiały prasowe
0 0

Grupa Maspex Wadowice (właściciel takich marek jak Tymbark, Kubuś, Tiger czy Lubella) rozstrzygnęła przetarg na planowanie i zakup mediów, powierzając go agencji Starcom należącej do Publicis Media. Tym samym marketer kończy czteroletnią współpracę z Mindshare Polska - informuje serwis wirtualnemedia.pl.

Starcom zajmie się obsługą budżetu marketingowego wszystkich marek Maspexu w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.

Współpraca między firmami rozpocznie się od kampanii zaplanowanych na luty br. Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg, nazwy jego pozostałych uczestników oraz czas obowiązywania kontraktu, nie zostały ujawnione.

Więcej na: wirtualnemedia.pl

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!