PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Nielsen: PepsiCo zmniejszyło wydatki reklamowe w TV w I kw. 2018 r.

Nielsen: PepsiCo zmniejszyło wydatki reklamowe w TV w I kw. 2018 r. fot. shutterstock
0 0

Grupa PepsiCo zmniejszyła wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w pierwszym kwartale 2018 roku w porównaniu z takim samym okresem roku 2017 – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

PepsiCo w I kwartale 2018 r. wydała 58,2 mln zł na reklamę telewizyjną. W analogicznym okresie poprzedniego roku wydatki grupy na ten cel wyniosły 78,8 mln zł. 

Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!