PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Okres Wielkanocny to czas wzrostu sprzedaży soków, nektarów i napojów

Okres Wielkanocny to czas wzrostu sprzedaży soków, nektarów i napojów fot. shutterstock
0 0

Firma badawcza Nielsen sprawdziła jakie są preferencje polskich konsumentów podczas Wielkanocy. Z badania wynika, że okres Wielkanocny to czas wzrostu sprzedaży kategorii takich jak: soki, nektary, napoje.

Z analizy Nielsena wynika, że żurek jest nadal tradycją na świątecznym stole podobnie jak i majonez, czy słodkie wypieki. Dodatkowo Polacy podczas świąt Wielkiej Nocy chętnie oglądają seriale, popiją likier i zajadają się czekoladą.

Miesiąc, w którym przypada Wielkanoc stanowi również jeden z najlepszych w roku dla kategorii: soki, napoje, nektary. Pod kątem sprzedaży wymienionych produktów jest porównywalny z okresem bożonarodzeniowym czy majówką.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!