PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Crédit Agricole - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Pepsi: Kuba Błaszczykowski w globalnej kampanii futbolowej

Pepsi: Kuba Błaszczykowski w globalnej kampanii futbolowej fot. materiały prasowe
0 0

Pepsi startuje z kampanią dla fanów futbolu „LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL”, która ujawni dotychczas nieznane momenty i wyjątkowe doświadczenia piłkarskie szóstki światowej klasy zawodników.

„Pepsi od lat współpracuje ze światowymi gwiazdami futbolu. W tym roku zapraszamy naszych konsumentów i fanów piłki nożnej w Polsce do wyjątkowej, wspólnej zabawy  i przeżywania piłkarskich emocji razem z polską gwiazdą piłki nożnej - Kubą Błaszczykowskim” – mówi Karolina Demus, Dyrektor Marketingu na Europę Centralną, PepsiCo.

Gwiazdy tegorocznej kampanii to niezwykły, piłkarski skład, w którym znalazły się zarówno wschodzące talenty, jak i uznani idole:

Leo Messi, pięciokrotny laureat Złotej Piłki dla najlepszego piłkarza roku na świecie, czterokrotny zwycięzca Ligi Mistrzów;
Brazylijczyk Marcelo, najlepszy obrońca świata, triumfator Ligi Mistrzów;
Toni Kroos, trzykrotny zwycięzca Ligi Mistrzów, środkowy pomocnik z Niemiec;
Carli Lloyd, dwukrotna zdobywczyni tytułu piłkarki roku, amerykańska gwiazda futbolu;
Dele Alli, uznany nowy telant angielskiego futbolu, dwukrotny piłkarz roku młodego pokolenia.

Do tego składu dołącza również Kuba Błaszczykowski, z którym Pepsi przedłużyła współpracę na 2018 r.

Na unikalnych produktach Pepsi, które już w kwietniu pojawiają się w sklepach, fani znajdą spersonalizowaną grafikę, na której Kuba prezentuje się na tle jastrzębia. To nawiązanie do temperamentu jednego z najlepszych polskich skrzydłowych na boisku – Kuba jest waleczny, ofensywny i nieustraszony, a wśród sportowych rywali budzi szacunek. Specjalnie dla kibiców Kuby oraz fanów, Pepsi przygotowała wywiad z Kubą Błaszczykowskim, z którego można dowiedzieć się m.in. jaką supermoc chciałby posiadać, jakie jest jego najważniejsze, piłkarskie wspomnienie, oraz który piłkarz jest dla niego największym idolem.

W ramach globalnej kampanii Pepsi „LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL” pojawi się m.in. limitowana edycja puszek Pepsi, a także specjalna reklama telewizyjna.



 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.