
PepsiCo uruchomia program stażowy PepsiCo GO 2018 Trendsetter Challenge, rzucając wyzwanie przedsiębiorczym absolwentom z całej Europy i Afryki Subsaharyjskiej do zidentyfikowania nadchodzącego wiodącego trendu na rynku produktów żywnościowych i napojów.
Aplikujący do programu mają za zadanie opracować własny unikalny produkt spożywczy lub napój, albo rozwinąć któryś z produktów z oferty PepsiCo, a następnie przedstawić go PepsiCo i wyjaśnić, w jaki sposób można wprowadzić go na rynek. Finaliści będą mogli wziąć udział w rekrutacji na miejsce w jednym z programów stażowych w PepsiCo, w ramach zespołów Insight lub Digital.
Do programu można aplikować do 20 lutego br.
Program jest obecnie realizowany na dziewięciu wiodących rynkach, w tym w: Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Belgii, Holandii, Serbii, Rumunii, Grecji, Rosji i RPA. Oznacza to, że najlepsi absolwenci rozpoczną międzynarodową karierę, mając możliwość współpracy z kolegami z całego świata, rozwijając niektóre z największych i najlepszych globalnych marek z branży FMCG.
- PepsiCo GO 2018 Trendsetter Challenge to ekscytująca platforma dla absolwentów. Dzięki niej mogą przedstawiać własne pomysły na biznes oraz nadać rozpędu ich karierze – mówi Becky Taylor, Starsza Dyrektor ds. Digital na Europę i Afrykę Subsaharyjską w PepsiCo.
Harry McManus, który wziął udział w PepsiCo Go w ubiegłym roku, a teraz jest częścią projektu Insights Accelerated Career Programme powiedział: „Program zdecydowanie przewyższył moje oczekiwania. Jestem pod wielkim wrażeniem zarówno skali projektów, którym przewodzę, jak również ciągłego szkolenia oraz ogromnego wsparcia. To niesamowite”.
W ramach konkursu kandydaci poddawani są trzystopniowej selekcji, trwającej 12 tygodni. Spośród nich, wybrani zostaną najlepsi, którym PepsiCo zaproponuje pracę na pełen etat.
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!