PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Comarch - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

PARTNER SERWISU

PepsiCo ogłasza postęp w dążeniu do osiągnięcia celów w zakresie zrównoważonego rozwoju do 2025 r.

PepsiCo ogłasza postęp w dążeniu do osiągnięcia celów w zakresie zrównoważonego rozwoju do 2025 r. Indra K. Nooyi, prezes i dyrektor generalna PepsiCo/ fot. materiały prasowe
0 0

Firma PepsiCo ogłasza postęp w dążeniu do osiągnięcia celów w zakresie zrównoważonego rozwoju do 2025 r., które wyznaczyła sobie w zeszłym roku. PepsiCo poprawiło wyniki w każdym z trzech obszarów tematycznych – Produkty, Planeta, Ludzie, przy czym w tym samym roku firma przekazała akcjonariuszom ponad 7 miliardów dolarów.

W najnowszym Raporcie na temat Zrównoważonego Rozwoju, PepsiCo potwierdziło także swoje dążenie do zapewnienia trwałej zmiany w całej firmie, w jej łańcuchu dostaw, ale także w branży spożywczej oraz na świecie, dzięki wdrażaniu strategii „Działanie ze świadomością celu” („Performance with Purpose”).

- W ubiegłym roku wzmogliśmy wysiłki w ramach naszej strategii „Działanie ze świadomością celu”, aby osiągać w dłuższej perspektywie jak najwyższe wyniki finansowe, odpowiadając jednocześnie na potrzeby otaczającego nas świata. Od tego czasu ciężko pracujemy nad osiągnięciem postępu w zakresie wyznaczonych sobie celów do 2025 r., począwszy od tworzenia bardziej odżywczych produktów, przez ograniczanie naszego wpływu na środowisko, po umacnianie pozycji ludzi i społeczności, w których prowadzimy działalność. Jak wykazuje tegoroczny Raport, udało nam się osiągnąć znaczący postęp na całym świecie - mówi Indra K. Nooyi, prezes i dyrektor generalna PepsiCo. 

Także w Polsce PepsiCo prowadzi działania i odnosi wymierne rezultaty wynikające z realizacji strategii „Działanie ze świadomością celu”. Wybrane przykłady:

Produkty

PepsiCo oferuje w Polsce szeroki wybór przekąsek i napojów, które odpowiadają na różne potrzeby i preferencje konsumentów. Firma przeprowadza reformulacje swoich przekąsek i napojów, dzięki czemu może oferować konsumentom produkty o obniżonej zawartości cukru, soli, tłuszczów nasyconych i kwasów tłuszczowych trans. Wiele z nich zawiera cenny błonnik pokarmowy.

o   Chipsy ziemniaczane Lay’s Prosto z Pieca zawierając 70% mniej tłuszczu niż tradycyjne chipsy;

o   Wielozbożowe krakersy i herbatniki Sunbites zawierają błonnik pokarmowy;

o   W chrupkach Cheetos Ketchup oraz Cheetos Pizzerini PepsiCo zredukowano ilość soli o 25%, a w Cheetos Spirals o 30%;

o   W chrupkach i popcornie PepsiCo zredukowało ilość tłuszczów nasyconych o 83% - obecnie są one produkowane z wykorzystaniem oleju rzepakowego;

o   Konsumenci, którzy lubią bezcukrowe warianty Pepsi mogą wybierać spośród Pepsi Bez Kalorii, Pepsi Light i Pepsi Light Lemon;

o   Napoje herbaciane Lipton Ice Tea Peach, Green Lemon, Green Mango, są częściowo słodzone stewią;

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

Operator z Tylicza 11-10-2017, 10:00:

Progratulowac, znacznie lepiej niz my w kokoli!