PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Po batonach czas na wodę. Najpopularniejsze trenerki Polek znów rywalizują!

Po batonach czas na wodę. Najpopularniejsze trenerki Polek znów rywalizują! fot. dlahandlu.pl
0 0

Woda Kinga Pienińskia - ma nową twarz Anny Lewandowskiej a także etykietę. W tym samym czasie zmianę przeszła też Nałęczowianka, którą reklamuje Ewa Chodakowska - mówi Ireneusz Korczyński, partner Studia Projektowego IKAR.

Kinga Pienińska zyskała nieco na jakości, dzięki połączeniu zielonej etykiety z butelek szklanych ze zdjęciem kobiety znanym z wersji PET. Liternictwo zostało uproszczone. Z pewnością te zmiany są na lepsze, choć adresowane są do zupełnie innego konsumenta. Dotąd to była marka mainstreamowa. Teraz akcentuje trend prozdrowotny. Widać, że nowy właściciel - OSHEE kieruje komunikację do młodszego konsumenta - dodaje Ireneusz Korczyński.

Z drugiej strony etykieta Nałęczowianki też przeszła delikatną zmianę. Do tego do reklamy marki zaproszona została Ewa Chodakowska.

Więcej czytaj na www.dlahandlu.pl.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!