PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Comarch - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

PARTNER SERWISU

Prezes Maspeksu o "millenialsach": Każde pokolenie ma poczucie wyjątkowości

Prezes Maspeksu o "millenialsach": Każde pokolenie ma poczucie wyjątkowości Krzysztof Pawiński, prezes grupy Maspex
0 0

- Każde pokolenie ma poczucie wyjątkowości, nasze przecież też takie było. Jednak prawdą jest, że dzisiaj młode pokolenie jest bardziej świadome, niż my byliśmy - z prostego powodu - ma lepszy dostęp do wszelkich informacji, choć oczywiście są one różnej jakości. Inaczej stawiane są akcenty, inaczej się trzeba z tym pokoleniem komunikować - podkreśla w wywiadzie dla portalspozywczy.pl, Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice.

CAŁY OBSZERNY WYWIAD Z KRZYSZTOFEM PAWIŃSKIM W STREFIE PREMIUM PORTALSPOZYWCZY.PL!

Przemysł spożywczy w Polsce jest obecnie w bardzo ciekawym miejscu - zmienia się konsument. Dzisiaj w dużej mierze to millenialsi podejmują decyzje zakupowe (oczekują nowych produktów, nowych form marketingu). Wydaje się, że obie te kwestie mogą mocno zrewolucjonizować strategie firm spożywczych. 

- Przełom wieków sprzyja tworzeniu nowych, kreatywnych pojęć takich jak np. „millenialsi”. Natomiast nie od dziś mamy do czynienia z nowymi konsumentami, cały czas przecież jakieś nowe pokolenie wchodzi na rynek. Jeśli popatrzymy na markę  Tymbark, która jest obecna na rynku od ponad 80 lat, na takie wyzwania zawsze reagowała. Tymbark wciąż miał swoich „millenialsów”, którzy są istotną grupą zakupową dla tego brandu. Ewidentnie marka, która chce zagospodarować wszystkie grupy wiekowe, jest trans wiekowa, musi mieć specjalny pomysł na komunikację i dotarcie do każdej z grup w tym również do tej bardzo wymagającej, czyli młodych konsumentów. To grupa szczególna  pod względem potrzeb i oczekiwań, preferująca ciągłe zmiany, zarówno w komunikacji, jak i w ofercie. Cały czas trzeba ich zaskakiwać. Sztuką jest więc nauczyć się w jaki sposób docierać do młodych ludzi, którzy zupełnie inaczej zachowują się w swoich wyborach, niż ich rodzice - komentuje Krzysztof Pawiński.

- Każde pokolenie ma poczucie wyjątkowości, nasze przecież też takie było. Jednak prawdą jest, że dzisiaj młode pokolenie jest bardziej świadome, niż my byliśmy - z prostego powodu -  ma  lepszy dostęp do wszelkich informacji, choć oczywiście są one różnej jakości. Inaczej stawiane są akcenty, inaczej się trzeba z tym pokoleniem komunikować - podkreśla.

Jak dodaje, na szczęście w preferencjach smakowych nic się nie zmienia i nasze kultowe jabłko-mięta od Tymbarku w kategorii napojów owocowych nadal jest głównym wyborem konsumentów bez względu na ich wiek. 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!