PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Robert Lewandowski został nową twarzą marki OSHEE

Robert Lewandowski został nową twarzą marki OSHEE fot. materiały prasowe
0 0

Robert Lewandowski, jeden z najlepszych piłkarzy na świecie, został globalnym ambasadorem marki OSHEE. Współpraca obejmie wszystkie rynki na świecie. Wizerunek kapitana reprezentacji Polski i aktualnego lidera klasyfikacji strzelców Bundesligi wykorzystany zostanie w kampaniach telewizyjnych, działaniach public relations, na produktach oraz w kampaniach społecznych. OSHEE deklaruje, że gra o miejsce w gronie światowych liderów branży żywności i napojów funkcjonalnych.

- Każdy trening, każdy kolejny mecz to dla mnie szansa na samodoskonalenie i rozwój. Czuję, że ciągle jeszcze mam dużo do zdobycia. Takie samo podejście dostrzegam w marce OSHEE, która dynamicznie podbija światowe rynki. W 44 krajach świata, na 6 kontynentach OSHEE poprzez swoje działania motywuje ludzi do aktywnego stylu życia – mówi Robert Lewandowski.

Wizerunek Roberta Lewandowskiego wykorzystany zostanie na wszystkich rynkach, na których dostępne są produkty OSHEE. To element szeroko zakrojonej, globalnej ekspansji producenta, który stawia sobie ambitny plan dołączenia do największych globalnych graczy w swojej kategorii.

- W światowej lidze producentów żywności i napojów funkcjonalnych debiutowaliśmy już kilka lat temu. I zdobyliśmy stabilną, silną pozycję. Dzisiaj nasz zespół wzmacnia Robert Lewandowski i czujemy, że wspólnie będziemy chcieli sięgnąć po najwyższe trofeum. Liczymy, że dzięki Robertowi OSHEE stanie się doskonałym wyborem dla ludzi aktywnych, którzy hobbystycznie lub zawodowo uprawiają różne dyscypliny sportu na całym świecie – mówi Ewelina Domińska, rzecznik prasowy OSHEE.

W portfolio firmy OSHE znajdują się m.in. napoje izotoniczne, napoje funkcjonalne oraz seria produktów witaminowych, takich jak batony czy cukierki z witaminami. Marka inspiruje, motywuje do działania, aktywności fizycznej i prowadzenia aktywnego stylu życia. Marka jest obecna na 44 rynkach na 6 kontynentach.

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

Fan marki 25-01-2018, 22:00:

Brawo Oshee! Wykorzystajcie ten wydatek.