PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Comarch - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

PARTNER SERWISU

Sadownicy wchodzą na rynek napojów energetycznych, stworzyli markę Yabu

Sadownicy wchodzą na rynek napojów energetycznych, stworzyli markę Yabu fot. shutterstock.com
0 0

Polskie jabłka wypłynęły już na rynek w formie cydru. Teraz zaleją go jako energetyk. Serwują go producenci owoców, którzy chcą zbudować całkiem nową kategorię - pisze w czwartek "Puls Biznesu".

Michał Lachowicz, jeden z twórców La-Sadu, grupy producentów owoców, przekonuje, że uderzy do całkiem nowej grupy konsumentów, którzy dziś energetyków nie pijają, bo uważają je za niezdrowe.

Yabu, energetyk na bazie jabłek, wyciągu z guarany i kofeiny, nie będzie jednak tani. Będzie się plasować w okolica 5 złotych, podczas gdy produkty czołowych graczy kosztują 2-3 zł za puszkę.

"Na jedną puszkę zużywamy około 1,5 jabłka. Jest to również odpowiedź na problemy sadowników ze zbytem po wprowadzeniu rosyjskiego embarga" - mówi Lachowicz. 

 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!