PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Soti Natural: Z początkiem roku jest wzmożone zainteresowanie zdrowymi produktami

Soti Natural: Z początkiem roku jest wzmożone zainteresowanie zdrowymi produktami fot. materiały prasowe
0 0

– Na początku roku jest wzmożone zainteresowanie zdrowymi produktami, które pomagają w zrealizowaniu celów i postanowień noworocznych, dzięki czemu zwiększa się wiedza Polaków na temat dostępności na rynku danych kategorii produktów – mówi Monika Kowal, prezes firmy Soti Natural, producenta niesłodzonych, naturalnych herbat w butelce.

Firma Soti Natural sp. z. o.o. wykorzystuje początek roku na wzmożone działania promocyjne w takich sieciach jak Auchan, Netto, Kaufland, Stokrotka, BP, Piotr i Paweł, Intermarche, Bi1, Simply Market, 1minute, Lewiatan, Groszek, WARS, Hebe, a także poprzez reklamy telewizyjne oraz kinowe w sieci Cinema City.

– Nasze badania konsumenckie przeprowadzone na koniec roku 2017 pokazały, że konsumenci regularnie kupują nasze produkty za sprawą akcji promocyjnych na początku roku, dzięki którym dowiedzieli się, że istnieje napój z naturalnych składników, o dużej zawartości antyoksydantów, bez cukrów i kalorii, dlatego właśnie kładziemy nacisk na to, by wykorzystać w tym roku jak najlepiej pierwszy kwartał 2018 – mówi Adam Paluszyński z firmy Soti Natural.

Firma obecnie oferuje dwa rodzaje butelkowanych herbat BIO z liści herbaty zielonej i z dodatkiem perłowego jaśminu o pojemności 530 ml. Wkrótce na rynku mają się pojawić nowe smaki i pojemności herbat, które powstają wg opracowanych w współpracy z Politechniką Warszawską i Tokyo University receptur i mają dużo większą zawartość naturalnych antyoksydantów niż średnio herbaty parzone w warunkach domowych.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!