PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNERZY SERWISU
partner serwisu partner serwisu

Twórcy marki Wild Grass szykują nowe projekty: "Pomysły są najciekawszą częścią naszego biznesu"

Twórcy marki Wild Grass szykują nowe projekty: "Pomysły są najciekawszą częścią naszego biznesu" Małgorzata Wujek i Michał Borecki - twórcy marki Wild Grass
0 0

- Pomysły są najciekawszą częścią naszego biznesu. Mamy ich cały zeszyt i jesteśmy podekscytowani planami ich realizacji – przyznaje Małgorzata Wujek, współtwórczyni marki Wild Grass.

Obecnie w portfolio firmy są cztery rodzaje napojów: ChaiKola, ChaiMate (napój energetyzujący oparty na yerba mate i czarnej herbacie, z kofeiną o smaku wytrawnej pomarańczy) oraz napoje orzeźwiające - Sobear Bitter Italian (bezalkoholowy aperitif oparty na smaku goryczkowych pomarańczy) i Sobear Ginger Ale (wytrawna oranżada imbirowa), które zadebiutowały na rynku w sezonie wiosenno-letnim 2017 r.

W najbliższych planach spółki jest rozbudowanie marki. Na dniach na rynek ma trafić ChaiKola ZERO (bez cukru), a w niedalekiej przyszłości – wersja ChaiKoli  z dodatkową dawką kofeiny. – Chcemy także promować napoje Sobear. Rozkręcamy ich komunikację w mediach społecznościowych, chcemy także zbudować ich dostępność poprzez przekonanie kupców do wprowadzenia nowych napojów na półki obok obecnych już ChaiKoli i ChaiMate. Bardzo wiele zależy od rozwoju współpracy z naszymi kluczowymi partnerami – Carrefourem i Żabką oraz od rozwoju współpracy z innymi sieciami – dodaje Wujek.

- Chcemy także rozejrzeć się w kierunku wejścia w nowe kategorie napojowe. Nie  zdradzamy jeszcze szczegółów, ale możemy powiedzieć, że chcemy mocniej podążać za długofalowymi trendami, ale także powrócić do pierwszych pomysłów, na bazie których powołaliśmy do życia spółkę Wild Grass. Sama nazwa „Wild Grass” narodziła się od tego, że chcieliśmy produkować soki z  trawy pszenicznej. Może jeszcze do tego powrócimy – tłumaczy Michał Borecki, współtwórca Wild Grass.

Obecnie napoje Wild Grass są sprzedawane w puszkach o pojemności 330 ml. W szerszym propagowaniu produktów Wild Grass pomogłyby spółce opakowania familijne, ale jej założyciele wciąż borykają się z problemem braku możliwości rozlewu aseptycznego w butelki PET w zakładach oferujących tego typu usługi.

– Bardzo chcielibyśmy wprowadzić np. ChaiKolę w litrowych butelkach, ale nie chcemy iść na kompromis i używać konserwantów. A duże opakowania szklane są za ciężkie i za drogie – zarówno dla konsumenta, jak i dla kupca – podkreśla Małgorzata Wujek. I przyznaje, że wspaniale byłoby znaleźć w tym roku zakład, który będzie w stanie w 2019 r. wyprodukować napoje Wild Grass w butelkach PET. - Na razie znaleźliśmy takie zakłady poza naszym krajem, ale produkcja tam jest dla nas i naszych konsumentów za droga z powodu wysokich kosztów logistycznych – mówi Borecki.

Plany firmy nie uwzględniają jednak własnej produkcji. – Cały czas brakuje nam skali. Na razie to dla nas kompletnie nieopłacalne. Własne linie czy zakład generują bardzo dużo kosztów – podkreśla Michał Borecki. Jego zdaniem, większość zakładów produkujących napoje w Polsce – z powodu dużej wydajności nowoczesnych linii – nie jest w stanie wykorzystać w pełni swoich mocy. Te niewykorzystane moce sprzedaje się na rynku w postaci outsourcingu. Korzysta na tym wiele firm takich jak Wild Grass.

W NAJNOWSZYM NUMERZE MAGAZYNU „RYNEK SPOŻYWCZY” ZAMIEŚCILIŚMY DUŻY ARTYKUŁ NT. FIRMY I PRODUKTÓW WILD GRASS.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.