PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Ustronianka Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski do końca 2022 roku

Ustronianka Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski do końca 2022 roku fot. materiały prasowe
0 0

Polski Związek Piłki Nożnej oraz firma Ustronianka poinformowały o przedłużeniu umowy sponsorskiej, na mocy której producent wody mineralnej pozostanie Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski oraz Reprezentacji U-21 do końca 2022 roku.

- Od czterech lat wspieramy piłkę nożną. Inwestycja w Reprezentację Polski to „celny strzał”, dlatego podjęliśmy decyzję o kontynuowaniu współpracy. Jesteśmy dumni, że w dalszym ciągu możemy towarzyszyć piłkarzom w wydarzeniach sportowych mówi Michał Bożek – właściciel firmy.

W ramach umowy Ustronianka będzie posiadała prawo do posługiwania się tytułem  „Oficjalny Partner Reprezentacji Polski” oraz „Oficjalny Partner Reprezentacji Polski U-21” a także do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji. Logotyp firmy będzie także obecny na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej oraz U-21 rozgrywanych w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych. Woda Ustronianka będzie jedyną „Oficjalną wodą reprezentacji Polski”. Butelki z wodą będą eksponowane na stołach podczas oficjalnych konferencji prasowych reprezentacji.

Woda i sport kojarzą się ze zdrowiem. Strategia marketingowa oparta na sponsoringu naszej Reprezentacji przynosi Ustroniance wymierne korzyści – wzmacnia wizerunek firmy i pomaga docierać do szerszej grupy klientów. To dla nas ogromny zaszczyt, że możemy wspierać Kadrę Narodową, która osiąga coraz lepsze wyniki komentuje podpisanie umowy Janusz Rubas – wiceprezes firmy Ustronianka. 

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z przedłużenia umowy sponsoringowej z naszym kolejnym, sprawdzonym partnerem. Cieszymy się, że polskie firmy, w tym również te rodzinne z wielkimi tradycjami, dostrzegają wartość marketingową, jaką wnosi sponsoring Reprezentacji Polski. Jesteśmy przekonani, że sponsorowanie drużyny narodowej przyniesie Ustroniance wiele korzyści, które przełożą się na dalszy dynamiczny rozwój firmy – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!