PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Crédit Agricole - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Wiceprezes Żywiec Zdrój: Innowacje produktowe i trendy konsumenckie napędzają rynek wód butelkowanych

Wiceprezes Żywiec Zdrój: Innowacje produktowe i trendy konsumenckie napędzają rynek wód butelkowanych Artur Jastrząb, wiceprezes zarządu Żywiec Zdrój SA. Fot. PTWP
0 0

Znajomość trendów konsumenckich i umiejscowienie innowacji produktowych jest głównym silnikiem napędzania rynku wód butelkowanych - mówił Artur Jastrząb, wiceprezes zarządu Żywiec Zdrój SA w trakcie debaty "Nowe trendy i nowi konsumenci na rynku spożywczym", która odbyła się podczas 10. edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

- Jeżeli spojrzymy na grupę dziecięcą – tam zaczynamy, tam chcemy wprowadzać nawyki żywieniowe, ponieważ jeśli nauczymy odpowiednich nawyków w młodym wieku, później będzie łatwiej powtarzać - mówił Artur Jastrząb, wiceprezes zarządu Żywiec Zdrój SA.

- Produkując wodę butelkowaną adresowaną dla młodszych konsumentów zwracamy uwagę na to, żeby nasz produkt był ciekawy. Pracujemy nad tym, aby odpowiednio zaadresować ofertę poprzez różne opakowania, aby dziecko mogło poczuć pozytywną emocję - dodał.

- Młodzi konsumenci są bardziej interaktywni, dlatego wykorzystujemy komunikację poprzez influencerów, czyli te osoby, które na co dzień dzieciom imponują, które są w stanie przy współpracy z nami podjąć tzw. wyzwanie nawodnienia i przez 21 dni codziennie spożywać odpowiednią ilość wody - tłumaczył Artur Jastrząb.

Podkreślił, że inną komunikację stosują do osób starszych, które chcą zachęcić do picia wody. - W tym roku rozpoczęliśmy komunikację „Wybierz najlepszą dla siebie”, aby każdy wiedział, że nasz organizm jest zbudowany głównie z wody i żeby wybrał tę wodę, która mu odpowiada - mówił.

- Mieliśmy też komunikację do rodziców i do dziadków pod tytułem „Słodziaków nie trzeba dosładzać” - chodziło w niej o to, że najlepszym płynem jest czysta woda, nie trzeba jej dosładzać - wyjaśniał.

- Społeczeństwo nasze żyje "w biegu" i nie zawsze mamy czas na dłuższe zastanawianie się nad wyborem. My jako firma odpowiednio dopieramy opakowania czy sposób, w jaki możemy tę wodę uzupełnić, do tzw. okazji do konsumpcji. Przykładowo - szybko rosną sklepy osiedlowe, ludzie często robią tam zakupy i w takich placówkach potrzebują wód w mniejszych opakowaniach, poniżej jednego litra - mówił Artur Jastrząb.

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

Iza 25-05-2018, 20:48:

Uczę moje dziecko od najmłodszych lat picia wody, a do szkoły dostaje moją pierwszą cisowiankę w poręcznej butelce z ustnikiem. Mamie w podeszłym wieku przywożę po zgrzewce wody, żeby się nie odwodniła w gorące dni. Soki czy nektary to bomby kaloryczne bez wartości.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.