PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Wild Grass: Zmniejszenie kaloryczności i natura kluczowymi trendami na rynku napojów (wideo)

Wild Grass: Zmniejszenie kaloryczności i natura kluczowymi trendami na rynku napojów (wideo) Michał Borecki, współwłaściciel firmy Wild Grass; fot. P.Pawłowski / Żelazna Studio
0 0

Trendy na rynku napojowym krążą wokół zmniejszenia kaloryczności oraz zawartości cukru, a także zwracania uwagi na naturalne składniki - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Michał Borecki, współwłaściciel firmy Wild Grass.

- Są konsumenci, którzy oczekują produktów nowych, niszowych i naturalnych. Jednak oceniając wszystkich zainteresowanych kupowaniem napojów, widać, że jesteśmy raczej konserwatywni i poszukujemy produktów, które znamy. Liczy się więc rozpoznawalny brand i znany smak - mówi Michał Borecki.

Wild Grass to polska firma obecna na rynku od 2010 r., założona przez dwójkę pasjonatów z warszawskiej Ochoty - Michała Boreckiego i Małgorzatę Wujek, którzy samodzielnie opracowali recepturę swoich naturalnych napojów. Firma rozwija portfolio marek ChaiKola, ChaiMate i Sobear.  Są to naturalne gazowane napoje w puszkach. Propozycja firmy skierowana jest do konsumenta, który szuka nowych smaków, ale jednocześnie zdrowszej alternatywy wobec napojów gazowanych obecnych na rynku. Wszystkie napoje Wild Grass są w 100 proc. naturalne, a także dostosowane dla wegan oraz dla osób nie tolerujących glutenu.

Pomysł, aby produkować napoje na bazie herbaty, powstał prawie siedem lat temu na plaży indonezyjskiej wyspy Celebes. Początkowo był jednym z wielu awaryjnych planów na życie pary geografów z warszawskiej Ochoty - Małgorzaty Wujek i Michała Boreckiego, którzy odstąpili od szalonego pomysłu zakupu hotelu na Bali. Z czasem przerodził się w pasję i prężnie działający biznes doskonale wpisujący się w trendy prozdrowotne na rynku spożywczym.

DUŻY ARTYKUŁ NA TEMAT FIRMY WILD GRASS ZOSTANIE OPUBLIKOWANY W NAJBLIŻSZYCH NUMERZE MAGAZYNU "RYNEK SPOŻYWCZY".

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!