PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Żywiec Zdrój rusza z kampanią dedykowaną wodom gazowanym

Żywiec Zdrój rusza z kampanią dedykowaną wodom gazowanym fot. materiały prasowe
0 0

9 maja br. rozpoczyna się kampania reklamowa firmy Żywiec Zdrój, dotycząca wód gazowanych – Żywiec Zdrój Lekki Gaz oraz Żywiec Zdrój Mocny Gaz. Aktywacje prowadzone są pod hasłem „Lekko, mocno. Żywiec Zdrój. Jak chcesz gazowany”. Ogólnopolska kampania zaplanowana została z wykorzystaniem nośników OOH, kanału You Tube oraz mediów społecznościowych. Dodatkowo w telewizji pojawią się billboardy sponsorskie. Działania potrwają do końca sierpnia br.

Najnowsza kampania Żywiec Zdrój jest dedykowana wodom gazowanym marki – Żywiec Zdrój Mocny Gaz oraz Żywiec Zdrój Lekki Gaz. Ma ona na celu podkreślenie dostępności dwóch rodzajów produktów – Żywiec Zdrój mocno i lekko gazowany, dając w ten sposób konsumentom możliwość wyboru.

Koncepcja działań reklamowych oparta jest na wprowadzeniu do komunikacji pięciu bohaterów, którzy mogą kojarzyć się konsumentom z określonym stylem życia i dokonywanymi wyborami. Jest to baletnica, motocyklista, pingpongista, wokalistka oraz kibic. Każdemu z nich odpowiada inny – uwarunkowany indywidualnymi preferencjami, często nieoczywistymi – poziom nagazowania wody źródlanej Żywiec Zdrój. Bohaterowie będą obecni w materiałach video oraz kreacjach w mediach społecznościowych.

Akcję w ramach kampanii wspierają szerokie działania na nośnikach zewnętrznych oraz reklamy plasowane m.in. w telewizji oraz Internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz na kanale Youtube. Równolegle będą prowadzone działania shopper-marketingowe.

Za koncept, kreację oraz działania w Internecie, OOH oraz TV odpowiada agencja VML,
za produkcję materiałów wideo Tyrka Studio, za zakup mediów Mediacom, zaś za komunikację
i działania PR agencja MSL.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!