PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Inwestorzy dali nam merytoryczne wsparcie i dużą grupę klientów - wywiad z Purella Food

Inwestorzy dali nam merytoryczne wsparcie i dużą grupę klientów - wywiad z Purella Food Twórcy Purella Food (od lewej): Michał Czerwiński, Artur Gajewski i Piotr Maciejewski/ fot. Purella Food/ fot. materiały prasowe
0 0

Producent superfoods podsumowuje 2017 r. i ujawnia plany na 2018 r. Jedno jest pewne to będzie przełomowy czas dla spółki i to co najmniej z kilku powodów - jakich - o tym rozmawiamy z Michałem Czerwińskim, prezesem zarządu i Arturem Gajewskim, dyrektorem marketingu Purella Food.

Rynek superfoods zyskuje na znaczeniu, jednak mimo wszystko nadal jest to niszowa kategoria. Sceptycy twierdzą, że jest kontrowersyjny ze względu na brak jednolitej listy superfoods i jasnej informacji o walorach zdrowotnych i dodatnich tych składników. Co Państwo jako firma i branża planujecie robić, żeby zwiększać świadomość polskich konsumentów jeśli chodzi o atuty tych składników?  

Michał Czerwiński, prezes zarządu, Purella Food: Rynek superfoods to może i nadal niszowa kategoria, ale intensywnie się rozwijająca i mocno zaznaczająca swoją pozycję na rynku. Nawet HoReCa, jest coraz bardziej zainteresowana dodatkami superfoods, wiele firm zgłasza się do nas np. po chlorellę. Kategorii zdrowej żywności opartej o superfoods oczywiście trzeba pomagać, stąd inicjatywa Purella Food, która jest pomysłodawcą i liderem we wdrożeniu projektu stworzenia grupy firm kładących nacisk i rozwijających rynek superfoodów.

Chcemy stworzyć merytoryczną grupę, która wspólnie wypracuje i określi listę składników o wysokich parametrach i która, będzie wspierać komunikację i budowanie świadomości klientów tej wypracowanej listy superfoodów. Pracujemy nad tym i jesteśmy przekonani, że ten projekt przyczyni się do wzmocnienia kategorii a firmy zaangażowane w niego od samego początku, będą liderami tej kategorii w Polsce.

W jaki sposób pozyskanie inwestorów (bValue i Ewa Chodakowska) wpłynie na kształt i działalność Purella Food?

Michał Czerwiński: Wpłynie i to bardzo, nie chodzi tu nawet o pieniądze jakie pozyskaliśmy od funduszu, bo one już dawno zostały zainwestowane w modernizacje i rozbudowę produkcji.

Dzięki inwestorom mamy z jednej strony merytoryczną pomoc, ich doświadczenie na rynku FMCG, z drugiej nową dużą grupę klientów; bardzo responsywnych, zaangażowanych dziewczyn, które pokochały produkty BeRAW.

Linia BeRAW bardzo mocno przyspieszy rozwój Purella Food pozwalając nam inwestować w kolejne linie produktów a także profesjonalne badania rynkowe i działania strategiczne.

2017 r. - jaki to był czas dla Purella Food?

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!