PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Bio Planet zwiększyła sprzedaż w marcu 2018 r.

Bio Planet zwiększyła sprzedaż w marcu 2018 r. fot. materiały prasowe
0 0

Sprzedaż za marzec 2018 r. osiągnęła 13,2 mln złotych, co stanowi 7% wzrostu w stosunku do sprzedaży w marcu 2017 r., która wyniosła 12,3 mln zł. W całym pierwszym kwartale 2018 r. przychody osiągnęły 35,5 mln zł, co stanowi 4% wzrostu w stosunku do przychodów za I kwartał 2017 r., które wynosiły 34,1 mln zł.

W marcu spółka wprowadziła około 60 nowych produktów do oferty, m.in. francuskie pieluszki dla niemowląt firmy Tido006F.

Bio Planet S.A. zajmuje się konfekcjonowaniem i dystrybucją żywności ekologicznej. Spółka prowadzi także sprzedaż na rynkach zagranicznych. Istotną część oferty asortymentowej stanowią produkty sprzedawane pod marką Bio Planet. Pozostała część oferty to wyselekcjonowane przez spółkę produkty ekologiczne renomowanych producentów z kilkudziesięciu krajów świata, m.in. Alce Nero, Amylon, Bio Planete, Bio Food, Cocoa, Cocomi, Dary Natury, Lebensbaum, Limeko, Natumi, Sobbeke, Terrasana, Vivani, Wasąg, Zwergenwiese.

Szczególnie ważną rolę w ofercie Bio Planet odgrywają produkty świeże – nabiał, świeże warzywa i owoce oraz wędliny i mięso bio. Spółka od początku swojej działalności oferuje produkty rolnictwa ekologicznego, które są certyfikowane przez uprawnione jednostki certyfikujące. Podstawowymi odbiorcami spółki jest ok. 900 sklepów specjalistycznych na terenie całej Polski.

 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!