PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Cykoria: Polacy są tradycjonalistami i lubią znane smaki

Cykoria: Polacy są tradycjonalistami i lubią znane smaki fot. materiały prasowe
0 0

- Sprzedaż naszych produktów w 2017 r. była więcej niż zadowalająca, a eksport kształtował się na podobnym poziomie, jak w roku poprzednim. Szacujemy, że największą sprzedaż wygenerowały przyprawy jednorodne (pieprz, majeranek, ziele angielskie), typowe mieszanki kuchni polskiej oraz popularne dodatki do ciast i deserów (cukry i proszki do pieczenia, kremy i polewy do tortów, żelatyna i inne). Polacy kolejni raz udowodnili, że są tradycjonalistami i lubią znane, sprawdzone produkty i smaki - mówi Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria S.A.

Co zadecydowało o takim, a nie innym wyniku?

- Niewątpliwy wpływ na ten fakt miał patriotyzm konsumencki i lojalność klientów, którzy już od kilkudziesięciu lat kupują nasze przyprawy i dodatki do ciast oraz deserów. To właśnie specjalnie dla nich uruchomiliśmy nasz fanpage Cykoria, który w chwili obecnej ma ponad 1000 aktywnych fanów. Naszym początkowym celem było zachęcenie Polaków do gotowania, stworzenie platformy z inspirującymi oraz prostymi w przygotowaniu przepisami i wzmocnienie wizerunku marki wśród odbiorców końcowych – mówi Jerzy Kurowski dyrektor ds. handlu i marketingu Cykoria S.A.

– Chcieliśmy być bardziej otwarci na konsumentów i udało się. Nasz fanpage cieszy się coraz większą popularnością a my jesteśmy jeszcze bliżej naszych fanów. Dzięki ich obecności poznajemy ich potrzeby i możemy jeszcze lepiej dostosować się do ich oczekiwań - dodaje.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!