PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Grupa Hortex analizuje rynek pod kątem rozwoju w innych segmentach rynku spożywczego

Grupa Hortex analizuje rynek pod kątem rozwoju w innych segmentach rynku spożywczego fot. materiały prasowe
0 0

Grupa Hortex pracuje nad wzmocnieniem marki Hortex w obecnych kategoriach, a także analizuje rynek pod kątem rozwoju w innych segmentach rynku spożywczego - informują przedstawiciele firmy.

- Jak co roku w sezonie przerobu i skupu warzyw i owoców planujemy zwiększenie zatrudnienia w zakładach produkcyjnych - informuje również biuro prasowe Grupy Hortex.

Przypomnijmy, że 23 stycznia br. fundusz Mid Europa Partners ogłosił, że zakończył przejęcie spółki Hortex. 

Mid Europa zapewniał, że będzie wspierać Hortex w realizacji strategicznych inicjatyw, w tym w rozwoju nowych produktów, ekspansji do nowych pokrewnych kategorii i selektywnych przejęć. Za przeprowadzenie transakcji po stronie Mid Europa Partners odpowiedzialni byli: Berke Biricik, Marek Rodak, Bartosz Małecki i Elżbieta Drażba.

  
 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!