PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Grupa Maspex zwiększyła wydatki reklamowe w TV w I kw. 2018 r.

Grupa Maspex zwiększyła wydatki reklamowe w TV w I kw. 2018 r. fot. materiały prasowe
0 0

Grupa Maspex zwiększyła wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w pierwszym kwartale 2018 roku w porównaniu z takim samym okresem roku 2017 – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Grupa Maspex w I kwartale 2018 r. wydała 57,1 mln zł na reklamę telewizyjną. W analogicznym okresie poprzedniego roku wydatki grupy na ten cel wyniosły 36,4 mln zł. 

Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!