PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Hummus na słodko - nowy trend z USA

Hummus na słodko - nowy trend z USA fot. Instagram/Delighted By
0 0

Amerykański start-up Delighted By stworzył linię słodkich hummusów przeznaczonych do spożycia jako deser.  Firma zmodyfikowała przepis na słynną pastę z ciecierzycy, tak by miała szansę stać się zdrową słodką przekąską.

Delighted By w swoim słodkim hummusie zrezygnował z czosnku i oliwy z oliwek używanych w tradycyjnych recepturach. W paście znalazły się za to takie składniki, jak cukier kokosowy, olej kokosowy i kakao w proszku.

Linia dostępna jest czterech smakach - snickerdoodle, brownie, wanilii i choc-o-mint. Producent zapewnia jednocześnie, że wszystkie produkty są przyjazne weganom, bezglutenowe, bezmleczne i bez GMO.

hummus2.jpg

Jak podaje Mintel, w ostatnim czasie hummus stał się jednym z najbardziej popularnych dipów w USA. Z niszowego, etnicznego jedzenia, przeszedł do ścisłej czołówki.

Zdaniem firmy badawczej taka słodka propozycja ma szansę zainspirować większe grono producentów tych przekąsek jako dobrze wpisująca się w obecne trendy.

O wzroście zainteresowanie polskich producentów hummusem piszemy obszernie w naszej strefie PREMIUM: Hummus robi zawrotną karierę - analiza

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!