PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

Inna Bajka: Polski konsument je coraz bardziej świadomie

Inna Bajka: Polski konsument je coraz bardziej świadomie fot. shutterstock
0 0

Polscy konsumenci są coraz bardziej świadomi, co widać po tym jak reagują na prozdrowotne trendy na spożywczym rynku. Za ich potrzebami próbują nadążyć producenci żywności ale i sieci handlowe, które coraz chętniej poszerzają tzw. zdrową półkę. Konkurencja jest ogromna i cały czas przybywa konceptów z kategorii superfoods, gotowych do spożycia dań „free-from” i zdrowych przekąsek. We wrześniu 2017 r. światło dziennie ujrzał wegański start-upowy projekt spożywczy, z ofertą śniadaniowo-obiadową w wersji instant i sporą dawką emocji… ale to już zupełnie Inna Bajka.

Inna Bajka to wegańska marka, której portfolio składa się ze śniadaniowych owsianek, obiadowych dań instant na bazie kasz i warzyw strączkowych, bazy dla posiłków do samodzielnego przygotowania a także mieszanek składników superfoods. Wszystko opakowane jest w niebanalną tekturową szatę, czym marka zamierza wyróżniać się w gąszczu sklepowej prozdrowotnej oferty.

- Jesteśmy start-upem, firmą trzech wspólników. Znamy się od 20 lat z poprzedniej pracy. Każdy z nas przez ten czas zbierał korporacyjne doświadczenia. Dzisiaj jeden ze wspólników odpowiada za operację, za całą infrastrukturę produkcyjno-dystrybucyjną, drugi jest finansistą a ja jestem marketingowcem. Przez wiele lat pracowałam w branży przyprawowej, budowałam znany polski brand. Nasze trio powstało z końcem 2016 r., kiedy uznaliśmy, że to odpowiedni moment, żeby stworzyć coś własnego i czas, żeby zaistnieć w kategorii żywności prozdrowotnej, która pięknie się w Polsce rozwija, choć dopiero pączkuje – bo myślę, że najlepsze dopiero przed nami. Za nami z kolei wiele lat obserwacji trendów konsumenckich, rynku spożywczego, czerpania z niego wiedzy - mówi Iwona Jaguczańska-Słomska, wspólnik spółki Aybioo, która jest właścicielem marki Inna Bajka.

I zapewnia, że wspólnicy mocno postawili na to, żeby włożyć w ten projekt całą pozytywną energię, którą zakładając spółkę, w sobie mieli. Dlaczego? Bo ich zdaniem rynek żywności prozdrowotnej jest bardzo wdzięczny, jest tutaj pole, żeby zainteresować odbiorcę ciekawym konceptem, bo wdzięczny jest także sam konsument, który dużo rozumie, interesuje się tym co kupuje i je, pogłębia wiedzę, czerpie inspiracje.

- To z mojego marketingowego punktu widzenia jest bardzo cenne, bo wiem, że mam plastyczną grupę docelową, która doceni jakość, dbałość o szczegóły - a taka właśnie jest Inna Bajka – wylicza.

Inna Bajka jest na samym początku drogi. - Stawiamy pierwsze kroki na polskim rynku spożywczym. Z budową dystrybucji ruszyliśmy we wrześniu 2017 r. Wcześniej trwały prace koncepcyjne nad wykreowaniem pomysłu na brand, identyfikację wizualną. Od początku wiedzieliśmy jedno, że w obecnym otoczeniu konkurencyjnym przebić łatwo się nie będzie, bo rynek jest mocno konkurencyjny. Dlatego uznaliśmy, że warto wprowadzić do kategorii trochę emocji, uśmiechu i zaangażowania. Na rynku jest dużo producentów zdrowej żywności, superfoods, to są fajne produkty o prostych składach. Dostrzegłam potrzebę ujęcia konsumenta sferą emocjonalną, tym, że to jest przecież jedzenie czyli coś, co ma sprawiać przyjemność a nie tylko komponent czy suplement naszej zdrowej, racjonalnej, przemyślanej diety – dodaje Iwona Jaguczańska-Słomska.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.