PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

PARTNER SERWISU

Intenson chce podbić rynki zachodniej Europy, odświeża opakowania i poprawia jakość produktów

Intenson chce podbić rynki zachodniej Europy, odświeża opakowania i poprawia jakość produktów Michał Lasocki, prezes zarządu Intenson Europe/ fot. Żelazna Studio
0 0

- Dostrzegamy potrzebę wysokiej jakości produkcji. Kierunkiem naszej ekspansji jest Europa zachodnia. Pracujemy zgodnie z międzynarodowym standardem jakości IFS. Nasze działania koncentrujemy na polepszeniu jakości finalnego produktu, aby był zdrowy oraz bezpieczny dla klientów. Zainstalowaliśmy magnetyzery, metaldetektory i stoły inspekcyjne, które ograniczają pojawienie się ciał obcych w produkcie - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Michał Lasocki, prezes zarządu Intenson Europe.

- Posiadamy nowoczesny zakład produkujący superfoods i żywność specjalistyczną, w tym ekologiczną i bezglutenową. W trzecim kwartale uruchomimy czwartą linię produkcyjną, dzięki czemu nasze zdolności produkcyjne wzrosną do 1 mln opakowań na jedną zmianę, co umożliwi nam duży zapas mocy produkcyjnych - dodaje szef Intenson Europe. 

Poza tym spółka przeprowadza rebranding opakowań. - Nowe mają w oczywisty sposób komunikować wartości odżywcze naszych produktów, co mamy nadzieję sprawi, że Polacy częściej będą sięgać po zdrową żywność - mówi Michał Lasocki. 

Superfoods nadal budzą emocje na polskim rynku żywności, z racji tego, że nie ma jednej definicji tego "zjawiska".

Zdaniem Michała Lasockiego terminem superfoods można nazywać żywność, która jest naturalna, nieprzetworzona oraz ma w swoim składzie wyjątkowo cenne właściwości, potwierdzone naukowo. - W naszym przypadku definitywnie nie jest to „chwyt” marketingowy. Jesteśmy jednak świadomi, że na rynku istnieją firmy, które błędnie informują konsumentów. Przykładem są ciastka chia, w których realna zawartość chii to tylko 0,23 proc. - dodaje prezes Intenson Europe.

Produkty pod marką Intenson są dostępne w ofercie krajowych marketów oraz delikatesów, a także w sklepach specjalistycznych ze zdrową żywnością. Od dwóch lat, firma rozwija zagraniczną sieć dystrybucji, i eksportuje swoje produkty m.in. do Wielkiej Brytanii, Szwecji, Austrii, Niemiec, Czech i do Słowenii. W ofercie sprzedażowej, znajduje się ok. 100 super zdrowych produktów.

POLECANE

KOMENTARZE: (2)

+ DODAJ KOMENTARZ

Anna 20-06-2017, 22:25:

Chiny rządzą. Są firmy , jak z Legnicy co wszystko ma chińskie i pisze Polska lub EU. Ściema póki konsument kupuje i się nie zna.

Karina 14-06-2017, 16:45:

Przydałoby się sprzedawać ksylitol fiński, a nie podrabiany chiński ;)