PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Internetowy mem naruszył wizerunek marki Hortex

Internetowy mem naruszył wizerunek marki Hortex fot. logo Horteksu
0 0

Były współtwórca kanału youtube’owego Pyta.pl Piotr „Koza” Kozerski, zamieścił na Facebooku mem z logo Hortexu drwiący zaginięcia himalaisty Tomasza Mackiewicza. Firma wyraziła oburzenie i rozważa pozwanie Kozerskiego.

Grafika zamieszczona przez Kozerskiego składała się ze zdjęcia Tomasza Mackiewicza z logo Hortexu i napisem „mrożonka himalajska”. Nawiązywała do szeroko komentowanej sytuacji z weekendu, kiedy himalaiści Tomasz Mackiewicz i Elisabeth Revol utknęli na dużej wysokości podczas zejścia ze szczytu Nanga Parbat. Ratownikom udało się znaleźć Revol, natomiast nie dotarli do Mackiewicza.

Piotr „Koza” Kozerski swój mem zamieścił w weekend. Skrytykowało go wielu internautów.

Macieh Budzich, autor bloga Mediafun, zwrócił uwagę, że grafika mocno narusza dobry wizerunek marki Hortex. W poniedziałek Hortex poinformował, że stara się doprowadzić do usunięcia wpisu Kozerskiego (we wtorek rano mem nie był już widoczny na Facebooku).

- Składamy wyrazy współczucia rodzinie Tomasza Mackiewicza. Wyrażamy swoje ubolewanie i absolutny sprzeciw wobec publikacji, z którą nie mamy nic wspólnego - podkreślił producent.

Więcej na wirtualnemedia.pl.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!