PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Comarch - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

PARTNER SERWISU

Kotaniec: Nierozsądnym byłoby bagatelizowanie grupy Millenialsów

Kotaniec: Nierozsądnym byłoby bagatelizowanie grupy Millenialsów Włodzimierz Kotaniec, założyciel firmy Kotaniec i Łukasz Kotaniec, zarządzający firmą/ fot. Żelazna Studio
0 0

- Aktywni millenialsi to grupa ponad 11 milionów osób czyli ponad połowa w wieku reprodukcyjnym. Na całym świecie to 1,7 miliarda ludzi. Za około 10 lat będą stanowić około 75% stanowisk pracy w Polsce. Nierozsądnym byłoby bagatelizowanie tej grupy - zapewnia w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Łukasz Kotaniec, zarządzający firmą Kotaniec.

- Firma, która myśli przyszłościowo zdecydowanie powinna uwzględniać ten segment w swoich działaniach. Żeby jednak to robić należy dobrze poznać tę grupę i już teraz budować z nią relacje. Millenialsi to grupa dla której lifestyle ma kluczowe znaczenie, są otwarcie, pewni siebie i zorientowani na cel. Są bardzo social i kupują to co jest ‘fajne’ – są w stanie zapłacić za produkt zdecydowanie więcej jeśli uznają, że wypada go mieć - zapewnia Łukasz Kotaniec.

Dlatego jego zdaniem już teraz firmy powinny być social, atrakcyjne wizerunkowo w swoim przekazie ale również oferować ‘cool’ produkty.

Firma Folwark powstała w 1991 r. Początkowo zatrudniając kilka osób zajmowała się jedynie produkcją majonezu. Od 2015 r., kontynuuje działalność pod nazwą Kotaniec oferując sosy dla konsumentów, gastronomii oraz przemysłu.

 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!