PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Kotaniec: Polacy doceniają polskie, szukają polskich produktów

Kotaniec: Polacy doceniają polskie, szukają polskich produktów Włodzimierz Kotaniec, założyciel firmy Kotaniec i Łukasz Kotaniec, zarządzający firmą/ fot. Żelazna Studio
0 0

- 2017 r. był dla nas satysfakcjonujący. Plany i cele, które sobie postawiliśmy były bardzo ambitne. Nie wszystko udało się osiągnąć dokładnie tak jak sobie wymarzyliśmy ale byliśmy bardzo blisko celu i dużo lepiej niż w poprzednim roku. Na drodze do osiągnięcia celów stanęły niezależne od nas sytuacje rynkowe, które jako mały gracz dość mocno odczuliśmy. Nie mniej jednak uważamy, że i tak bardzo dobrze poradziliśmy sobie z przeciwnościami i z podniesioną głową możemy wejść w 2018 r. - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Łukasz Kotaniec, zarządzający firmą Kotaniec.

- W nadchodzącym roku będziemy umacniać naszą pozycję w obszarach gdzie jesteśmy silni i konsekwentnie zwiększać nasze udziały w handlu detalicznym. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów planujemy wprowadzić nową linię produktów - mówi Łukasz Kotaniec.

Jego zdaniem zakaz handlu w niedzielę najbardziej odbije się na sieciach handlowych i sklepach, które funkcjonują w centrach handlowych. - I choć naszym zdaniem „zakupy niedzielne” przeniosą się na inne dni, najprawdopodobniej piątek i sobota, to sieci nie unikną spadku obrotów. My się tego nie obawiamy. Nie jesteśmy produktem impulsowym i zakup sosu można sobie „zaplanować” - wyjaśnia.

Zapytany o pomysł stworzenia polskich półek w hipermarketach dodał:

- Jeśli polskie półki to będzie dodatkowe miejsce ekspozycyjne w sieciach handlowych to zdecydowanie uznajemy to jako szansę. Patriotyzm konsumencki to stale rozwijający się trend. Polacy doceniają polskie, szukają polskich produktów. Co więcej rośnie świadomość Polaków dlaczego tak ważne jest wspieranie polskich przedsiębiorców, również z ekonomicznego dla kraju punktu widzenia. Niestety wielu z nas nie wie jeszcze jak rozpoznawać polskie produkty – więc wydzielone miejsca są bardzo trafionym pomysłem - wyjaśnia Łukasz Kotaniec.

 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!