PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Kotaniec skupia się na rozwoju oferty i eksportu

Kotaniec skupia się na rozwoju oferty i eksportu Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark/ fot. materiały prasowe
0 0

- Początek roku był dla nas bardzo intensywny. Poza codziennymi zadaniami – realizacją planów sprzedażowych, wiele energii poświęciliśmy na przygotowanie oferty na nadchodzący sezon grillowy - zapewnia w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark.

- Obecnie przygotowujemy nowy produkt, który urozmaici smak sałatki, poza tym wprowadziliśmy wspólny produkt z naszym partnerem biznesowym paluszkami Beerfingers, do których dodawany jest nasz sos. Jest to pierwsza taka oferta na rynku, która spotkała się z wielkim zainteresowaniem w kraju i za granicą – wierzymy że projekt będzie się rozwijał - zapewnia Kotaniec.

W najbliższych miesiącach zarząd firmy zamierza sporo uwagi i energii poświęcić na rozwój nowych produktów. – Naszych własnych oraz wspólnych z naszymi klientami. Kolejne miesiące to również intensyfikacja rozwoju na rynkach zagranicznych - mówi Łukasz Kotaniec.

Czy zakaz handlu w niedziele spędza sen z powiek firmie Kotaniec?

- Nasze produkty nie są produktami impulsowymi i klienci kupują je z odpowiednim wyprzedzeniem. Nie odczuwamy więc zakazu handlu w niedziele bezpośrednio. Zobaczymy co przyniesie sezon grillowy, podczas którego jak co roku sprzedaż zdecydowanie rośnie, szczególnie w weekendy - dodaje Łukasz Kotaniec.

Firma Folwark powstała w 1991 r. Początkowo zatrudniając kilka osób zajmowała się jedynie produkcją majonezu. Od 2015 r., kontynuuje działalność pod nazwą Kotaniec oferując sosy dla konsumentów, gastronomii oraz przemysłu.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!