PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU

Logo Horteksu wykorzystane przez YouTubera w mocno niefortunnym kontekście

Logo Horteksu wykorzystane przez YouTubera w mocno niefortunnym kontekście fot. materiały prasowe
0 0

Na Facebooku pojawił się mem z wizerunkiem himalaisty Tomasza Mackiewicza oraz z logiem firmy Hortex i mało dowcipnym podpisem „Himalajska Mrożonka”. Spółka zapewnia, że nie ma nic wspólnego z fatalnym "żartem" i mocno sprzeciwia się publikacji znanego YouTubera.

- Pełna emocji, tragiczna w skutkach, ale jednocześnie fascynująca pod wieloma względami akcja na #NangaParbat pozwoliła wielu ludziom współuczestniczyć w tym wydarzeniu. Jednak obudziła również demony internetu, najgorsze ludzkie zachowania i przykre komentarze ekspertów z fotela przed telewizorem - tak relacjonuje mema YouTubera serwis www.mediafun.pl.

Rzeczniczka prasowa Grupy Hortex przekazała stanowisko firmy w tej sprawie: "Przede wszystkim składamy wyrazy współczucia rodzinie Tomasza Mackiewicza. Wyrażamy swoje ubolewanie i absolutny sprzeciw wobec publikacji, z którą nie mamy nic wspólnego. Rozpoczęliśmy działania mające na celu usunięcie mema, żądając zarówno od autora, jak i Facebooka usunięcia tego posta, który narusza zasady moralne i bezprawnie wykorzystuje znak towarowy marki".

Internauci mocno "hejtują" zachowanie YouTubera.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.