PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Logo Horteksu wykorzystane przez YouTubera w mocno niefortunnym kontekście

Logo Horteksu wykorzystane przez YouTubera w mocno niefortunnym kontekście fot. materiały prasowe
0 0

Na Facebooku pojawił się mem z wizerunkiem himalaisty Tomasza Mackiewicza oraz z logiem firmy Hortex i mało dowcipnym podpisem „Himalajska Mrożonka”. Spółka zapewnia, że nie ma nic wspólnego z fatalnym "żartem" i mocno sprzeciwia się publikacji znanego YouTubera.

- Pełna emocji, tragiczna w skutkach, ale jednocześnie fascynująca pod wieloma względami akcja na #NangaParbat pozwoliła wielu ludziom współuczestniczyć w tym wydarzeniu. Jednak obudziła również demony internetu, najgorsze ludzkie zachowania i przykre komentarze ekspertów z fotela przed telewizorem - tak relacjonuje mema YouTubera serwis www.mediafun.pl.

Rzeczniczka prasowa Grupy Hortex przekazała stanowisko firmy w tej sprawie: "Przede wszystkim składamy wyrazy współczucia rodzinie Tomasza Mackiewicza. Wyrażamy swoje ubolewanie i absolutny sprzeciw wobec publikacji, z którą nie mamy nic wspólnego. Rozpoczęliśmy działania mające na celu usunięcie mema, żądając zarówno od autora, jak i Facebooka usunięcia tego posta, który narusza zasady moralne i bezprawnie wykorzystuje znak towarowy marki".

Internauci mocno "hejtują" zachowanie YouTubera.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!