PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Naura Foods: superfoods są super nie tylko z nazwy!

Naura Foods: superfoods są super nie tylko z nazwy! Michał Roczek, prezes zarządu, Bio Naura/ fot. PTWP
0 0

- Coraz częściej obok żywności ekologicznej na polskim rynku rekordy popularności biją także produkty z grupy lub z dodatkiem super żywności. Superfoods dotarły do nas ze Stanów Zjednoczonych i naszym zdaniem są super nie tylko z nazwy, wszystkie te składniki mają pozytywną wartość i wspierają konkretne funkcje organizmów konsumentów. Dlatego w najbliższym czasie będziemy chcieli wprowadzić kolejne produkty oparte na składnikach superfoods - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Michał Roczek, prezes zarządu Naura Foods sp. z o.o. (dawna Bio Naura).

- Zdecydowanie brakuje także jednolitej, popartej naukowo listy superfoods, tak aby nie wrzucać do jednego worka wszystkich produktów, które mają dodatkowe właściwości. Dlatego będziemy starali się aby taka lista powstała i została w jakikolwiek sposób zatwierdzona na polskim rynku. Jako marka NAURA także będziemy informować naszych docelowych klientów B2C o właściwościach superfoods i korzyściach jakie płyną z ich spożywania - zapewnia Michał Roczek.

Ostatnie 12 miesięcy były dla całego zespołu Naura Foods okresem wytężonej pracy. - Udało nam się zrealizować większość z wyznaczonych na ten czas celów m.in. w zakresie oferowanego asortymentu oraz liczby pozyskanych klientów. Do naszych największych sukcesów można zaliczyć wprowadzenie do sprzedaży BIO wafelków, które wprowadziliśmy jako pierwsi na rynek polski pod własną marką - NAURA. Zdobyte doświadczenie i kolejni klienci potwierdzają, iż obrana przez nas strategia promocji produktów unikalnych jest skuteczna, a wprowadzanie do naszej oferty kolejnych innowacyjnych wyrobów będzie tylko kwestią czasu - dodaje Michał Roczek.

Plan Naura Foods na najbliższe 12 miesięcy - to wprowadzenie na rynek kilku kolejnych innowacyjnych BIO produktów, które pozwolą spojrzeć klientom na żywność z nieco innej perspektywy.

- Z naszych obserwacji i przeprowadzonych badań wynika, że najbardziej perspektywicznym segmentem jest kategoria przekąsek. W najbliższym czasie chcielibyśmy poszerzyć nasze portfolio o kolejne produkty w tym segmencie. Obecnie naszym największym hitem sprzedażowym są pierwsze w Polsce BIO wafelki, które są dostępne w dwóch smakach: kakaowym – klasycznym i kokosowym. Idealnie wpisują się w politykę naszej firmy dotyczącej „czystej etykiety”. Wykluczyliśmy ze składu syrop glukozowo – fruktozowy i olej palmowy, które niestety bardzo często stanowią podstawę podobnych produktów - dodaje.

Dodatkowo firma planuje w najbliższym kwartale wprowadzić podobne produkty w różnych grupach asortymentowych. - Wierzymy, że obrany kierunek w 2017 roku potwierdzi się także w 2018 roku i nasi końcowi klienci będą szukać produktów opartych na „czystej etykiecie”, pozbawionych zbędnych składników - zapewnia Michał Roczek.

Zapytany o rządowy pomysł stworzenia tzw. polskich półek Michał Roczek dodał: - Uważamy, że jest to szansa na promowanie polskich producentów i ich produktów. Mamy nadzieję ze działania Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi wpłyną pozytywnie na świadomość klientów końcowych i będą dodatkowym bodźcem na udostępnienie powierzchni półkowej przez osoby decyzje w polskich sieciach handlowych. Podobnie było z półkami z żywnością ekologiczną czy bezglutenową, gdzie każda z sieci na początku bardzo sceptycznie podchodziła do tych grup produktów, a dziś są już to wydzielone całe segmenty w powierzchni handlowej - przypomina.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!