PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU

Naura Foods: superfoods są super nie tylko z nazwy!

Naura Foods: superfoods są super nie tylko z nazwy! Michał Roczek, prezes zarządu, Bio Naura/ fot. PTWP
0 0

- Coraz częściej obok żywności ekologicznej na polskim rynku rekordy popularności biją także produkty z grupy lub z dodatkiem super żywności. Superfoods dotarły do nas ze Stanów Zjednoczonych i naszym zdaniem są super nie tylko z nazwy, wszystkie te składniki mają pozytywną wartość i wspierają konkretne funkcje organizmów konsumentów. Dlatego w najbliższym czasie będziemy chcieli wprowadzić kolejne produkty oparte na składnikach superfoods - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Michał Roczek, prezes zarządu Naura Foods sp. z o.o. (dawna Bio Naura).

- Zdecydowanie brakuje także jednolitej, popartej naukowo listy superfoods, tak aby nie wrzucać do jednego worka wszystkich produktów, które mają dodatkowe właściwości. Dlatego będziemy starali się aby taka lista powstała i została w jakikolwiek sposób zatwierdzona na polskim rynku. Jako marka NAURA także będziemy informować naszych docelowych klientów B2C o właściwościach superfoods i korzyściach jakie płyną z ich spożywania - zapewnia Michał Roczek.

Ostatnie 12 miesięcy były dla całego zespołu Naura Foods okresem wytężonej pracy. - Udało nam się zrealizować większość z wyznaczonych na ten czas celów m.in. w zakresie oferowanego asortymentu oraz liczby pozyskanych klientów. Do naszych największych sukcesów można zaliczyć wprowadzenie do sprzedaży BIO wafelków, które wprowadziliśmy jako pierwsi na rynek polski pod własną marką - NAURA. Zdobyte doświadczenie i kolejni klienci potwierdzają, iż obrana przez nas strategia promocji produktów unikalnych jest skuteczna, a wprowadzanie do naszej oferty kolejnych innowacyjnych wyrobów będzie tylko kwestią czasu - dodaje Michał Roczek.

Plan Naura Foods na najbliższe 12 miesięcy - to wprowadzenie na rynek kilku kolejnych innowacyjnych BIO produktów, które pozwolą spojrzeć klientom na żywność z nieco innej perspektywy.

- Z naszych obserwacji i przeprowadzonych badań wynika, że najbardziej perspektywicznym segmentem jest kategoria przekąsek. W najbliższym czasie chcielibyśmy poszerzyć nasze portfolio o kolejne produkty w tym segmencie. Obecnie naszym największym hitem sprzedażowym są pierwsze w Polsce BIO wafelki, które są dostępne w dwóch smakach: kakaowym – klasycznym i kokosowym. Idealnie wpisują się w politykę naszej firmy dotyczącej „czystej etykiety”. Wykluczyliśmy ze składu syrop glukozowo – fruktozowy i olej palmowy, które niestety bardzo często stanowią podstawę podobnych produktów - dodaje.

Dodatkowo firma planuje w najbliższym kwartale wprowadzić podobne produkty w różnych grupach asortymentowych. - Wierzymy, że obrany kierunek w 2017 roku potwierdzi się także w 2018 roku i nasi końcowi klienci będą szukać produktów opartych na „czystej etykiecie”, pozbawionych zbędnych składników - zapewnia Michał Roczek.

Zapytany o rządowy pomysł stworzenia tzw. polskich półek Michał Roczek dodał: - Uważamy, że jest to szansa na promowanie polskich producentów i ich produktów. Mamy nadzieję ze działania Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi wpłyną pozytywnie na świadomość klientów końcowych i będą dodatkowym bodźcem na udostępnienie powierzchni półkowej przez osoby decyzje w polskich sieciach handlowych. Podobnie było z półkami z żywnością ekologiczną czy bezglutenową, gdzie każda z sieci na początku bardzo sceptycznie podchodziła do tych grup produktów, a dziś są już to wydzielone całe segmenty w powierzchni handlowej - przypomina.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.