PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Nielsen: Grupa Maspex Wadowice zwiększyła wydatki reklamowe w I kw. 2018 r.

Nielsen: Grupa Maspex Wadowice zwiększyła wydatki reklamowe w I kw. 2018 r. fot. materiały prasowe
0 0

Grupa Maspex Wadowice znacząco zwiększyła wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce wI kwartale 2018 roku – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

 

Spółka Maspex Wadowice znacząco zwiększyła wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w I kwartale 2018 roku – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną spółki Maspex Wadowice wyniosły w I kwartale 2018 r. 57,1 mln zł, podczas gdy w analogicznym okresie poprzedniego roku wydatki na ten cel wyniosły 36,4 mln zł. 

Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!