PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Nielsen: Unilever zmniejszył wydatki reklamowe w marcu 2018 r.

Nielsen: Unilever zmniejszył wydatki reklamowe w marcu 2018 r. fot. shutterstock
0 0

Unilever znacząco zmniejszył wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w marcu 2018 roku – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.
 

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną spółki Unilever w marcu 2018 r. wyniosły 44,1 mln zł, podczas gdy w analogicznym okresie 2017 r. wydatki te wyniosły 62,8 mln zł.

Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.

 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!