PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Niemcy: Żywność mrożona zyskuje na popularności

Niemcy: Żywność mrożona zyskuje na popularności fot. shutterstock
0 0

O tym, że mrożone produkty spożywcze są popularne i mają duże zapotrzebowanie w Niemczech, świadczy najnowsze badanie danych rynkowych przeprowadzone przez niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Mrożonej Żywności.

Według danych łączna sprzedaż mrożonych produktów w Niemczech w 2017 r. zrosła do 3 730 mln ton (3 632 mln ton w 2016 r.) a sprzedaż żywności mrożonej wzrosła o 3,9 procent do 14,34 miliarda euro (13,81 miliarda w 2016 r.) - czytamy na portalu Freshplaza.

Średnie spożycie mrożonych produktów w przeliczeniu na mieszkańca również ustanowiło nowy rekord - wyniosło 46,3 kg . W porównaniu do ubiegłego roku (45,4 kg) wzrósł o prawie kilogram. Zużycie na gospodarstwo domowe w Niemczech średnio w zeszłym roku wyniosło 92,8 kg mrożonej żywności. Szczególnie wart uwagi jest fakt, że prawie wszystkie mrożone grupy produktów spożywczych podzielają te pozytywne wyniki.

Żywność mrożona jest wciąż na najlepszej drodze do sukcesu, ponieważ kategoria zapewnia przekonujące rozwiązania kluczowych, bieżących trendów i zmian społecznych, które mają wpływ na ogólne spożycie żywności.

Czytaj więcej w sadyogrody.pl

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!