PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Plantatorzy borówki promują spożycie tych owoców

Plantatorzy borówki promują spożycie tych owoców fot. shutterstock
0 0

Plantatorzy rozpoczynają odliczanie do 1 lipca - to data rozpoczęcia zbiorów i Dzień Polskiej Borówki. Celem działań podejmowanych przez producentów jest promowanie spożycia borówki i jej walorów.

Jaka jest rola plantatorów w promowaniu borówki? Czy plantatorzy powinni angażować się w tę promocję? Czy dobrym pomysłem jest prezentacja plantacji i plantatorów jako promotorów zdrowego stylu życia?

- Myślę, że to bardzo fajny pomysł, żeby promować to, co produkujemy. To jest nasza świadomość, którą chcemy przekazać dalej konsumentom. Jak myślę tutaj o konsumentach, to przede wszystkim o dzieciach. Bo to jest tak zdrowy owoc, że dzieciaki powinny się nim wręcz zajadać, przejadać borówką, bo naprawdę dla nich jest super. Super owoc, odżywczy, smaczny, wygodny w jedzeniu - mówi dr Iwona Słowińska, Gospodarstwo Sadownicze AppCo.

I dodaje: - My wiemy, jak to uprawiamy, wiemy, ile nas to kosztuje czasu, pracy, zaangażowania. To nie jest tak, że my wychodzimy z plantacji o godzinie 17.00 i zapominamy o pracy. Praca trwa u nas 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. I to my musimy mówić o naszych owocach, że są zdrowe, bo wiemy, jak je produkujemy, w jakich warunkach, czym są chronione, i wiemy, że ten produkt nie zawiera pozostałości, nie jest spryskiwany jakimiś środkami chemicznymi, które zapewniają jego dłuższą trwałość. To my to wiemy i my musimy tę wiedzę przekazywać dalej. My musimy to promować – dodaje dr Słowińska.

Zwolennicy idei są zdania, że jeżeli plantatorzy będą swoją postawą świadczyć o tym, że borówka jest owocem godnym uwagi, to konsumenci chętniej sięgną po następne pudełko borówek.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!