PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Produkty Bakalland z rekomendacją Instytutu Żywności i Żywienia

Produkty Bakalland z rekomendacją Instytutu Żywności i Żywienia fot. materiały prasowe
0 0

W ciągu ostatnich lat świadomość konsumentów dotycząca zdrowego odżywiania się, ciekawość kulinarna oraz chęć poszukiwania nowych smaków znacząco wzrosły, a konsumenci zaczęli swoją dietę wzbogacać produktami o wysokiej wartości odżywczej, pozytywnie wpływającymi na organizm. Na popularności zyskują zatem produkty z kategorii superfoods, do których możemy zaliczyć między innymi różne gatunki orzechów oraz ziarna czy pestki. 



Cenne właściwości orzechów dostrzegli również eksperci z Instytutu Żywności i Żywienia, włączając je do gruntownie przebudowanej piramidy zdrowia i aktywności fizycznej w 2016 r. Piramida zawiera graficzny opis odpowiednich proporcji i niezbędnych w codziennej diecie składników oraz produktów. Według ekspertów Instytutu Żywności i Żywienia orzechy są właśnie przykładem wartościowych produktów, które dostarczają naszemu organizmowi niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu składników odżywczych: zdrowych tłuszczów, witamin i mikroelementów, a nawet białka i błonnika.

Wybrane orzechy i ziarna Bakalland otrzymały rekomendację Instytutu, która potwierdza nie tylko jakość produktów Bakalland, ale również uwypukla ona fakt, że bakalie wpływają pozytywnie na organizm, dostarczając niezbędnych składników odżywczych i witamin. Specjalne oznaczenie pojawi się na wybranych produktach, które można znaleźć na sklepowych półkach.

- Cieszymy się, że najwyższą jakość naszych produktów potwierdzają renomowane polskie instytucje, o dużym autorytecie. Znak „Rekomendowane przez Instytut Żywności i Żywienia” dodatkowo utwierdza konsumentów w przekonaniu, że wybierając nasze orzechy dostarczają organizmowi właśnie tego, co najlepsze. Szczegółowy opis składników odżywczych i informacje o pochodzeniu orzechów również znajdą na ich opakowaniu – mówi Anna Sambor, dyrektor marketingu marki Bakalland. 

 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!