PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Profi: Za nami rok pod znakiem wchodzenia w nowe kategorie

Profi: Za nami rok pod znakiem wchodzenia w nowe kategorie Piotr Szczeblowski, dyrektor Profi ds. handlu, fot. Profi
0 0

- Rok 2017 dla Profi to przede wszystkim wejście w kategorie dań świeżych oraz sosów.
Zadanie wymagało budowy nowych struktur sprzedaży, rozbudowy nowych kanałów dystrybucji oraz wprowadzenia nowych technologii produkcji - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Szczeblowski, dyrektor Profi ds. handlu.

W ocenie Piotra Szczeblowskiego kluczowym wydarzeniem 2017 roku dla Profi było wejście w nową kategorię dań świeżych.

- Zadanie wymagało budowy nowych struktur sprzedaży, rozbudowy nowych kanałów dystrybucji oraz wprowadzenia nowych technologii produkcji. Było to duże wyzwanie zwieńczone wejściem na polski rynek spożywczy z nową linią dań świeżych „Moje odkrycie”, na którą składają się świeże zupy, dania i sałatki w ciekawych i oryginalnych smakach. W ciągu jednego roku, tylko w tej kategorii wprowadziliśmy na rynek łącznie 33 produkty (17 zup, 9 sałatek, 7 dań) - dodaje.

Dyrektor Profi ds. handlu przypomina, że w 2017 roku, firma weszła w jeszcze jedną nową kategorię - sosy.

- Wprowadziliśmy trzy sosy w najbardziej popularnych smakach: bolońskim, grzybowym i słodko-kwaśnym. Wszystkie z użyciem polskich warzyw, naturalnych przypraw oraz mięs, bez dodatków glutaminianu monosodowego i konserwantów. Nowe sosy to produkt dla konsumentów, którzy poszukują wygodnych i smacznych produktów do szybkiego przygotowania obiadu w domu. Idealne dla smakoszy dań z ryżem, makaronem lub potraw mięsnych i osób, które w ciągu dnia nie mają czasu aby własnoręcznie przygotować sos od podstaw - dodaje.

W październiku Profi poszerzyło także kategorię tradycyjnych zup typu doy-pack o nową linię „Sezon na…”

- Wprowadziliśmy na rynek cztery nowe typowo jesienne smaki tj. zupę ziemniaczaną z boczkiem wieprzowym, zupę fasolową z kiełbasą wieprzową, krem paprykowy oraz krem dyniowy z pestkami dyni. W opinii naszych konsumentów zupy okazały się absolutnym hitem - mówi Szczeblowski.

Co przyniesie dla firmy Profi 2018 rok?

- W roku 2018 będziemy kontynuowali strategię firmy, poszerzać kategorie i rozwijać nasze obecne linie produktowe. Myślę, że rok 2018 przyniesie sporo ciekawych projektów, w tym także nowości produktowych dla naszych konsumentów - mówi Piotr Szczeblowski.

Profi to czołowy polski producent pasztetów i zup gotowych do spożycia. W październiku 2017 roku południowoafrykańska grupy spożywcza Bounty Brands, posiadająca w portfelu marki sprzedawane w ponad 40 krajach, ogłosiła przejęcie wielkopolskiej firmy. Bounty Brands planuje przyspieszyć wzrost Profi w kategoriach dań gotowych, świeżych zup oraz sałatek lunchowych. (czytaj więcej)

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!