PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Comarch - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

PARTNER SERWISU

Rusza kampania "Exotic Taste of Europe"

Rusza kampania "Exotic Taste of Europe" fot. mat. pras.
0 0

Celem kampanii jest przybliżenie zalet produktów pochodzących z ultraperyferyjnych regionów Unii Europejskiej (RUP) oraz zwiększenie świadomości europejskiego znaku jakości dla produktów pochodzących z tych obszarów.

11 października w Bibliotece UW w Warszawie miała miejsce konferencja prasowa otwierająca trzyletnią kampanię informacyjną na rzecz ultraperyferyjnych regionów UE i oznaczenia produktów z nich pochodzących.

Myśląc o żywności z Unii Europejskiej, konsumenci często zapominają o produktach pochodzących z wysp takich jak Gwadelupa, Martynika, Madera czy Wyspy Kanaryjskie, mimo iż są one zamorskimi terytoriami Francji (Gwadelupa i Martynika), Portugalii (Madera) i Hiszpanii (Wyspy Kanaryjskie). 

Aby to zmienić, regiony te postanowiły połączyć siły w skierowanej do Europejczyków kampanii informacyjnej. Celem kampanii jest przybliżenie zalet produktów pochodzących z ultraperyferyjnych regionów Unii Europejskiej (RUP) oraz zwiększenie świadomości europejskiego znaku jakości dla produktów pochodzących z tych obszarów.

Kampania jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej oraz trzech organizacji reprezentujących producentów bananów - UGPBAN (Gwadelupa i Martynika), GESBA (Madera) oraz ASPROCAN (Wyspy Kanaryjskie). 

Kampania jest wspierana przez działania prasowe i PR, jak również regularne publikacje na stworzonej specjalnie stronie Exotictasteofeurope.eu i na Facebooku (“Exotic Taste of Europe”).

Konferencji towarzyszyło otwarcie wystawy zdjęć „Exotic Taste of Europe”. Wystawa jest otwarta dla zwiedzających w terminie: 11-20.10.2017, BUW, Warszawa. Wstęp wolny.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!