PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

7 światowych napojowych debiutów ostatnich tygodni

7 światowych napojowych debiutów ostatnich tygodni fot. shutterstock.com
0 0

Od oranżady z oregano po połączenie kombuchy z jalapeño, kiwi i ogórkiem. Na podstawie publikacji na zagranicznych portalach oraz na platformie BeverageDaily.com, przedstawiamy siedem światowych debiutów i nowości rynkowych ostatnich tygodni w kategorii napojów.

1. Coca-Cola Orange No Sugar

Pomarańczowa Coca-Cola bez cukru to nowość w Australii. Napój wprowadzony na zimę 2018 (limitowana edycja) promowany jest kampanią zachęcającą do wychodzenia z domu i spotkań z przyjaciółmi, pomimo niesprzyjającej pogody.

2. Welsch's Sparkling Plus Energy

Welsch's to znana amerykańska marka soków. Właśnie powiększyła się o napoje energetyczne z dodatkiem ekstraktu z kawy. Napój jest skierowany do męskiej części konsumentów. Występuje w dwóch wariantach smakowych - musujące winogrono i musujący poncz owocowy. 

3. Oranżada z oregano, lemoniada z bazylią

Marka Danone Font Vella wprowadziła na rynek ekologiczną linię napojów w Hiszpanii. Nowe produkty to połączenie wody mineralnej, soków owocowych i naturalnych, "ciekawych" składników. Wyszło z tego połączenie napojów orzeźwiających z nutą ziół.

4. Jalapeño - kiwi - ogórek - kombucha

Kalifornijska marka Heath-Ade wprowadziła na rynek napój z kombuchy o smaku jalapeño - kiwi - ogórek, specjalnie na lato 2018. To połączenie naparu z kombuchy z zaskakującą kombinacją smakową soków tłoczonych na zimno. Producent zapewnia, że napoje są pozbawione cukru oraz bez GMO. W ofercie są także inne ciekawe smaki, np. imbir - cytryna, pieprz cayenne - buraki. 

5. Juicy Juice Organic

Podążając za trendem "eko", amerykańska marka Juicy Juice wprowadziła do oferty ekologiczne napoje owocowe dla dzieci o niskiej zawartości cukru pakowane w woreczki ze słomką. Jeden produkt zawiera do 100% dziennego zapotrzebowania na witaminę C. 

Badania dowodzą, że millenilasi, którzy albo są młodymi rodzicami, albo za chwilę nimi będą, przykładają dużą uwagę do ekologicznego pochodzenia żywności. To szansa dla produktów dla dzieci.

6. Authentic Tea House Coca-Coli

Coca-Cola w Singapurze wprowadziła na rynek linię herbat RTD o niskiej lub zerowej zawartości cukru pod marką Authentic Tea House. Marka wkrótce będzie dostępna także w Malezji.

7. Perrier & Juice

Marka wody mineralnej wypuściła na rynek w USA i Kanadzie nowy napój Perrier & Juice, będący połączeniem flagowego produktu z sokami owocowymi (truskawka - kiwi, ananas - mango, brzoskwinia - wiśnia). Napoje dostępne są w puszkach.

POLECANE

KOMENTARZE: (2)

+ DODAJ KOMENTARZ

Magda 04-09-2018, 20:18:

Sok w kartoniku ze słomką nie jest ekologiczny. Słomki są najwięszym dziadostwem, więc produkując sok "eko" należy też zadbać o opakowanie

jacek 27-08-2018, 14:58:

pomarańczowa cola? mmm to musi być pyszne! a my mamy swój kompot - też nowość na rynku. jaki? więcej o tym dowiedziałem się tutaj: blog.freebee.pl/nowe-produkty-na-rynku/

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.