PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Frosta, Mirko, Kaufland, Lidl, Biedronka i Aldi nagrodzone przez organizację MSC

Frosta, Mirko, Kaufland, Lidl, Biedronka i Aldi nagrodzone przez organizację MSC fot. mat. pras.
0 0

Frosta, ALDI, Biedronka, Kaufland, Lidl i Mirko otrzymało specjalne wyróżnienia przyznane przez organizację pozarządową MSC (Marine Stewardship Council). Firmy zostały wyróżnione za działania na rzecz promocji zrównoważonego rybołówstwa i certyfikowanych produktów oraz rozwoju programu MSC w Polsce.

Wyróżnienia zostały przyznane podczas Konferencji MSC, która odbyła się 25 września w Warszawie. Nagrodzonym firmom wręczył je Camiel Derichs, Dyrektor MSC na Europę.

- Z ogromną radością dziękujemy firmom Frosta, ALDI, Biedronka, Kaufland, Lidl i Mirko za zaangażowanie na rzecz programu certyfikacji MSC i bardzo cieszymy się, że już tak wiele firm obecnych w Polsce wyznacza standardy biznesowe dotyczące pozyskiwania ryb i owoców morza ze zrównoważonych połowów oraz co najważniejsze konsekwentnie je realizuje stawiając zrównoważony rozwój w centrum swojego biznesu – podkreśla Camiel Derichs. 

Wyróżnienie specjalne MSC 2018 otrzymała firma Frosta - Od 2014 r. 100% produktów rybnych Frosty pochodzi ze zrównoważonych połowów i posiada certyfikat MSC. Firma prowadzi także intensywne kampanie edukacyjne oraz działania marketingowe i PR podkreślające zaangażowanie w Program MSC.

Wyróżnienia MSC 2018 otrzymały firmy:

- ALDI - posiada szeroką i stale rosnącą ofertę certyfikowanych produktów rybnych. Firma aktywnie komunikuje konsumentom swoje zaangażowanie w ochronę zasobów mórz i oceanów m.in. tworząc dedykowane strony www czy włączając się w kampanie konsumenckie MSC.

- Biedronka - Od 2016 r. Biedronka intensywnie współpracuje z MSC, wprowadzając do oferty różnorodne produkty marki własnej z tym certyfikatem: ryby świeże, mrożone, przetworzone oraz konserwy rybne oraz realizując działania komunikacyjne we współpracy z MSC w Polsce. Będąc największą siecią handlową w Polsce, Biedronka odnotowuje największy wolumen sprzedaży produktów rybnych i owoców morza z certyfikatem MSC. Sieć posiada również politykę zakupową zrównoważonego rybołówstwa, która zakłada m.in. pozyskiwanie produktów ze zrównoważonych źródeł, różnorodność oraz poszanowanie zagrożonych gatunków.

- Kaufland - Od 2010 r. w marketach Kaufland dostępne są produkty ze znakiem MSC, a od 2014 r. certyfikat MSC obecny jest na wszystkich produktach rybnych marki własnej K-Classic. Firma stale poszerza ofertę produktów ze znakiem MSC, jednocześnie włączając się w kampanie edukacyjne MSC w Polsce. 

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

Ja 28-09-2018, 11:24:

Proszę powiedzieć jaki % obszarów połowowych jest kontrolowany przez tą organizację co tak chętnie pobiera opłaty za znaczek?
Ostatnio to było coś koło 7%, a teraz ?
8,9,10% ?

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.