PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Frosta: Politykę zostawiamy politykom. Skupiamy się na biznesie

Frosta: Politykę zostawiamy politykom. Skupiamy się na biznesie Paweł Wojciechowski, Członek zarządu i Dyrektor handlowy Frosty na Polskę i Europę Centralną, fot. Frosta
0 0

- Optymizm przewija się przez naszą firmę. Inwestycje, które realizujemy w Polsce pokazują, że nie są to puste słowa. Politykę zostawiamy politykom i skupiamy się na biznesie. Byłoby najlepiej gdyby politycy nie przeszkadzali biznesowi, a ten sobie naprawdę dobrze poradzi - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Paweł Wojciechowski, członek zarządu i dyrektor handlowy Frosty na Polskę i Europę Centralną.

Paweł Wojciechowski przyznaje, że Frosta AG obserwuje zmiany zachodzące na rynku jako potencjalny inwestor.

- W I półroczu 2017 roku Frosta dokonała akwizycji na rynku włoskim. Zarząd podjął decyzję o zakupie od Nestle „Valle degli Orti”, bardzo silnego brandu warzywnego. To dowód na to, że rozglądamy się jako potencjalny inwestor i nie wykluczamy takich działań, aczkolwiek obecnie stawiamy na wykorzystanie naszych aktualnych mocy produkcyjnych i wzmacniania naszej pozycji na istniejących rynkach - dodaje.

Dyrektor Frosty przyznał też, że ważne miejsce w strategii firmy zajmuje rynek HoReCa.

- HoReCa to bardzo ciekawy rynek. Nasz tryb życia zmienia się. Coraz częściej korzystamy z możliwości konsumpcji na zewnątrz: w barach i restauracjach. To powoduje, że rynek gastronomii bardzo mocno się rozwija i to nie tylko w Polsce, ale też w Niemczech. Cały foodservice rośnie, a my staramy się sprostać tym wyzwaniom. Współpracujemy na tym rynku z wieloma partnerami na rynku polskim i europejskim, zarówno jeśli chodzi o produkty rybne, jak i mieszanki warzywne oraz dania gotowe. W kanale foodservice bardzo dobrze rozwija się także współpraca z naszymi partnerami dystrybucyjnymi, którzy zauważają na lokalnych rynkach rosnące potrzeby odbiorców z tego segmentu we wszystkich naszych kategoriach produktowych - mówi.

Kluczowym kanałem dystrybucji dla marki pozostaje jednak kanał nowoczesny.

- Nikogo nie obrażę, gdy powiem, że z marką Frosta jesteśmy obecni praktycznie we wszystkich sieciach handlowych w Polsce, zarówno międzynarodowych, jak i tych z kapitałem polskim. Mamy swoje siły sprzedaży, pracujemy stabilnie i chwalimy sobie współpracę z wieloma naszymi partnerami - mówi Wojciechowski.

 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!